اقامت مجارستان - روش های اخذ اقامت - شرایط و هزینه ها

12 نظر

اخذ اقامت مجارستان، از طریق روش های کار، تحصیل و سرمایه گذاری امکان پذیر است. مجارستان یکی از کشور های اروپای شرقی است که شهر های بزرگ آن مانند بوداپست بسیار زنده و زیباست که در عین حفظ بافت های تاریخی، بسیار زیبا و مدرن می باشد. هزینه های زندگی در این کشور نسبت به سایر کشور های اروپایی مانند اتریش و آلمان کمتر است و میزان درآمد نیز پایین تر می باشد. از جمله روش های پر طرفدار برای اخذ اقامت مجارستان ثبت شرکت، خرید ملک، تحصیل و روش کاری می باشد. در این مقاله به معرفی و بررسی کامل روش های مهاجرتی پرداختیم. در صورت وجود هر گونه سوال میتوانید با شماره های موسسه در تماس بوده و از مشاوره اولیه رایگان بهره مند گردید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد به مجارستان مهاجرت کنیم یا نه؟


 

مباحثی که در این مقاله مورد بررسی قرار میگیرد:

تماس با ما

اقامت مجارستان

آشنایی با کشور مجارستان و شرایط اقامت به مجارستان 

اقامت مجارستان به دلیل اینکه این کشور عضو اتحادیه اروپا و شنگن می باشد، متقاضیان زیادی دارد. گاهاً برخی افراد، ترکیه یا ارمنستان را پلی جهت دستیابی به اروپا قرار می دهند، حال آنکه این کشورها عضو حوزه شنگن نبوده و راهی جهت دستیابی به کشورهای مطرح و رتبه اول همچون سوئیس، اتریش، آلمان، هلند، دانمارک، سوئد و... نیستند. پیش از تصمیم گیری راجع به مهاجرت خود ابتدا اطلاعات خود را در باب کشور مجارستان افزایش دهید و با مقایسه کشورهای مختلف، اقدام به تصمیم گیری صحیح نمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد راه‌های اخذ اقامت در 10 دقیقه


 

شرایط اقامت به مجارستان به دو صورت موقت و دائم اعطا می شود. جمعیت کشور مجارستان حدوداً 10 میلیون نفر است و زبان رسمی این کشور مجاری می باشد. مجارستان به تاریخ و فرهنگ آن شناخته شده است و در سال های اخیر مشارکت های گسترده ای در حوزه تکنولوژی، هنر و گردشگری داشته است. بر اساس آمار سازمان جهانی گردشگری، مجارستان یازدهمین کشور محبوب اروپا می باشد و در سالهای اخیر تعداد گردشگرانی که از کشورهای اروپایی دیدن کردند بیش از 15 میلیون نفر گزارش شده است. مجارستان در صندوق بین المللی پول، بر اساس تولید ناخالصی داخلی از نظر قدرت اقتصادی، در جهان رتبه 58 را به خود اختصاص داده است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مهاجرت به مجارستان


 

اقامت مجارستان از طریق کار

اقامت مجارستان از طریق اخذ ویزای کار، بر اساس قوانین اتحادیه اروپا می باشد. شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا از سال 2009 برای کار در مجارستان نیازی به گرفتن ویزای کار ندارند. ولی شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای گرفتن اقامت مجارستان از طریق گرفتن ویزای کار باید شرایط زیر را داشته باشند.

شرایط مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار مجارستان:

  • ارائه مدارک جهت اثبات محل اقامت مجارستان
  • مجوز کار از طریق کارفرما
  • قرارداد کاری
  • گذرنامه معتبر
  • دو قطعه عکس
  • فرم درخواست ویزای کار
  • اثبات تمکن مالی

 

ویدیو موسسه MIE در مورد انواع روش های مهاجرت


 

توجه به نرخ بیکاری برای کار در هر کشور خارجی از الزامات است چرا که نرخ های پایین بیکاری نشان از وضعیت مطلوب آن کشور جهت استخدام نیروی کار خارجی دارد. مجارستان با کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در دهه اخیر، در حال حاضر و در شرایط کرونا با نرخ 4 درصد در شرایط مطلوبی قرار دارد.

اقامت مجارستان

کارفرما برای استخدام نیروی کار در مجارستان باید به اداره کار مجارستان مراجعه کند. برای استخدام نیروهای خارجی، ابتدا باید در مجارستان جهت استخدام نیروی کار اعلام نیاز شود. درصورتی که نیروی کار مورد نظر در مجارستان یافت نشد، سپس در کشورهای اتحادیه اروپا آگهی می شود. چنانچه  شهروندی در حوزه اتحادیه اروپا برای استخدام در این کار وجود نداشته باشد، اداره مجارستان مجوز استخدام افراد خارج از اتحادیه اروپا را صادر می کند. مجوز کار در مجارستان  10 الی 15 روز پس از ثبت درخواست صادر شده و پس از آن، اقامت مجارستان به فرد اعطا می شود.

اقامت ترکیه

?کار در مجارستان?

اقامت مجارستان از طریق تحصیل

اقامت مجارستان از طریق تحصیل به دلیل شرایط ساده تر دانشگاه های مجارستان در صدور پذیرش، اعطای بورسیه و شهریه پایین تحصیلی از مهمترین دلایل جذابیت این کشور برای دانشجوهای خارجی به حساب می آید. هزینه تحصیل در دانشگاه های مجارستان به طور متوسط در رشته های پزشکی 9 الی 16 هزار یورو و در رشته های غیر پزشکی 7 الی 8 هزار یورو متغیر می باشد. اقامت مجارستان از طریق تحصیل این امکان را به دانشجویان می دهد که در زمان تحصیل به طور متوسط 10 الی 20 ساعت در هفته کار کنند. همچنین با گرفتن اقامت مجارستان از این روش، امکان سفر به کلیه کشورهای عضو حوزه شنگن فراهم می شود. در مقایسه مجارستان با سایر کشورهایی که پلی جهت دستیابی به اروپا به شمار می روند، همچون ترکیه و ارمنستان باید گفت، این کشورها عضو حوزه شنگن نبوده و در مدت زمان تحصیل در این کشورها فرصت سفر یا جست و جوی کار در کشورهای مطرح و درجه یک را نخواهید داشت. حال آنکه هزینه تحصیل در ترکیه نیز به نسبت مجارستان بالاتر می باشد. 

برای دریافت ویزای تحصیلی مجارستان باید به سفارت مجارستان مراجعه و مدارک زیر ارایه دهید:

  • گواهی پذیرش از موسسه آموزشی
  • دارایی موجود در حساب بانکی
  • قرارداد اجاره مسکونی برای اثبات محل سکونت
  • بیمه سلامت
  • گواهی تولد یا شناسنامه
  • ترجمه مدارک تحصیلی

اقامت ترکیه

?مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل?

در انتهای این بخش از مقاله اسامی و رتبه بهترین دانشگاه های مجارستان برای تحصیل آورده شده است:

 

نام دانشگاه

رتبه جهانی

Eötvös Loránd Tudományegyetem

432

Debreceni Egyetem

936

Budapesti Muszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

1252

Szegedi Tudományegyetem

1398

Pécsi Tudományegyetem

1534

Közép-Európai Egyetem

1541

Semmelweis Egyetem

2549

Eszterházy Károly Egyetem

2636

Széchényi István Egyetem

3201

István Egyetem

3399

اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری

کشور مجارستان به دلیل سیستم مالی مناسب، زیر ساخت های خوب و موقعیت جغرافیایی عالی که پل ارتباطی بین شرق و غرب اروپا محسوب می شود، دارای متقاضیان زیادی جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت مجارستان می باشد. جالب است بدانید این کشور در سال 2018 رتبه دوم کسب و کار جهانی را به خود اختصاص داده است. ویژگی های خوب مجارستان برای سرمایه گذاری باعث شده افراد زیادی درصدد اخذ اقامت مجارستان از این طریق باشند. اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت امکان پذیر می باشد. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در مجارستان 10000 یورو می باشد و برای تأسیس شرکت باید طرح کسب و کار داشته باشید. حداقل زمان مورد نیاز برای تأسیس یک شرکت در مجارستان بین 1 الی 2 هفته می باشد. یکی از برنامه های جدید مجارستان دریافت اقامت پلاس از طریق خرید ملک است که در این روش از همان ابتدا میتوانید یک اقامت 10 ساله نیز دریافت کنید، همچنین علاوه بر همسر و فرزندان تا 30 سال در صورت اثبات وابستگی مالی میتوانید برای پدرو مادر و پدربزرگ و مادربزرگ خود و همسر خود نیز اقامت دریافت کنید.

 

اقامت مجارستان?مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک?
اقامت مجارستان?مهاجرت به مجارستان از طریق ثبت شرکت?
اقامت مجارستان?مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری?
 

اقامت مجارستان از طریق ازدواج

اقامت مجارستان از طریق ازدواج همانند قوانین سایر کشورهای اروپایی می باشد. افرادی که می خواهند از طریق ازدواج با تبعه مجارستانی اقامت مجارستان را به دست آورند، در ابتدا به آنها اقامت موقت تعلق می گیرد. سپس بعد از گذشت 2 الی 3 سال از زندگی مشترکشان، شخص خارجی می تواند اقامت مجارستان را دریافت کند. چنانچه قبل از زمان ذکر شده، ازدواجشان به طلاق کشیده شود، فرد خارجی می بایست بعد از پایان یافتن اقامت موقت به کشورش بازگردد. چنانچه شما سروران عزیز سوالات دیگری در باب اقامت مجارستان از طریق ازدواج دارید، کارشناسان مجرب موسسه ملک پور آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت مجارستان از طریق ازدواج به شرح ذیل می باشد:

  • سند رسمی ازدواج
  • اثبات محل اقامت در مجارستان
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • بیمه درمانی

اقامت مجارستان و اخذ تابعیت از طریق تولد

اقامت مجارستان از طریق تولد همانند سایر کشورها از یکی از قواعد خاک و خون پیروی می کند که این کشور اصل خون را مبنای اتخاذ تابعیت قرار داده است. اقامت مجارستان در صورتی به نوزاد اعطا می شود که پدر یا مادر نوزاد شهروند مجارستان باشند. همچنین لازم است بدانید که گرفتن تابعیت دوگانه در مجارستان قانونی و مجاز می باشد، بدین صورت که اگر نوزادی از پدر یا مادر مجارستانی در خاک کشوری مانند کانادا که از قانون خاک استفاده می کند متولد شود، علاوه بر اخذ تابعیت کانادا، می تواند تابعیت مجارستان را به وسیله والدینش دریافت کند. در واقع تابعیت دو کشور را خواهد داشت.

اقامت مجارستان از طریق پناهندگی

لازم به ذکر است موسسه ملک پور هیچ گونه فعالیتی در زمینه پناهندگی نداشته و این بخش صرفاً جهت اطلاع عزیزان از این روش و خطرات مربوط به آن نگاشته شده است. 

پناهندگی پرخطرترین روش مهاجرت و دریافت اقامت مجارستان می باشد. در این روش در صورتی که بر اساس کنوانسیون ژنو شما از گزینه های قانونی و مشمول شرایط پناهندگی باشید امکان بازگشت به کشور را نداشته و تا زمان تأیید پرونده شما، در کمپ هایی به همراه سایر پناهندگان به سر می برید و امکان کار و تحصیل برای افراد پناهنده فراهم نیست. این مشکلات علی رغم مواردی است که در طی مسیر و با راهنمایی قاچاقچیان صورت می پذیرد و گاهاً جان شخص پناهنده در خطر می افتد. در صورتی که کیس ارائه شده به سازمان مربوطه، دروغین شناخته شود شما موظف به ترک کشور مذکور شده و امکان بازگشت به اروپا برای مدت 10 سال نخواهید داشت. 

اقامت مجارستان برای هنرمندان و افراد فوق موفق

اقامت مجارستان به هنرمندان، افراد فوق موفق و ورزشکارانی داده می شود که دارای مهارت و سابقه هنری یا ورزشی ویژه ای باشند. متقاضیان برای اخذ اقامت مجارستان از این طریق باید شرایط زیر را دارا باشند.

  • فرد باید از طریق فعالیت ورزشی یا هنری در کشورش به صورت حرفه ای درآمد کسب کرده باشد.
  • متقاضی برای گرفتن اقامت مجارستان باید رتبه بالای ورزشی یا هنری در مسابقات معتبر کسب کرده باشد.
  • متقاضی باید گواهی مربوط به قرارداد رسمی ورزشی یا هنری و همچنین گواهی شامل پرداخت مالیات و بیمه ارائه دهد.
  • ورزش یا هنر به عنوان حرفه اصلی متقاضی برای گرفتن اقامت مجارستان باشد.

هزینه زندگی در مجارستان

 برای اخذ اقامت مجارستان لازم است که هزینه های آن را بررسی نمایید. در جدول ذیل هزینه های زندگی و اقامت مجارستان به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته است.

 

نوع هزینه قیمت
سرو غذا در رستوران های کم قیمت 5.17 یورو
یک بطری آب 0.33 لیتری 0.65 یورو
یک لیتر شیر 0.70 یورو
یک کیلو گرم برنج 0.92 یورو
12 عدد تخم مرغ 1.55 یورو
یک کیلو گرم گوشت گاو 7.58 یورو
تعرفه هر یک کیلومتر بابت کرایه تاکسی 0.92 یورو
1 لیتر بنزین 1.22 یورو
بلیط سینما 5.30 یورو
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 386.70 یورو
آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر 285.82 یورو

پاسپورت مجارستان

?هزینه های تحصیل و زندگی در مجارستان?

اقامت مجارستان و اخذ تابعیت مجارستان

در کشور مجارستان بسیاری از مزایایی که اتباع اتحادیه اروپا از آن بهره مند هستند، برای آن دسته از اتباع خارجی که اجازه اقامت در مجارستان دارند نیز، موجود است. این مزایا شامل مسافرت بی قید و شرط در داخل منطقه شنگن، اقامت بدون ویزا در کشورهای اتحادیه اروپا تا 90 روز و امکان زندگی و کار در اروپا می شود. فرایند اخذ تابعیت مجارستان همانند سایر کشورها دشوار و زمان بر خواهد بود. البته اقامت مجارستان مانند اکثر کشورهای اروپایی منجر به تابعیت می گردد. لازم به ذکر است که اقامت مجارستان بعد از 8 سال به تابعیت تبدیل می شود. شروط لازم برای اخذ تابعیت مجارستان به صورت زیر می باشد:

  • داشتن اقامت دائم
  • تسلط به زبان مجارستانی
  • پایبندی به اصول اساسی
  • اطلاع از تاریخ و فرهنگ مجارستان
  • پرداخت مالیات

پاسپورت مجارستان

?پاسپورت مجارستان?

مزایا و معایب زندگی در مجارستان

مانند کشور های دیگر مزایا و معایب زندگی در مجارستان می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، چرا که نشان دهنده سطح و کیفیت زندگی در این کشور است. معایب این کشور را می توان در سخت بودن زبان رسمی این کشور، بالا بودن میزان مالیات، ناتوانی در پیشبینی به موقع آب و هوا دسته بندی کرد. از مزایای این زندگی در مجارستان می توان به کم بودن هزینه های زندگی، فرهنگ غنی و مدارس با کیفیت و حمل و نقل آسان و غیره دسته بندی نمود.


سوالات متداول

✔️چه روش هایی برای اخذ اقامت مجارستان وجود دارد؟

به طور معمول اخذ اقامت مجارستان از طریق دریافت پیشنهاد کاری، کار پس از تحصیل در مجارستان، سرمایه گذاری و ازدواج با تبعه این کشور امکان پذیر است.

✔️ساده ترین راه برای اخذ اقامت مجارستان کدام است؟

از آنجایی که مجارستان یکی از کشورهای ارزان قیمت جهت تحصیل می باشد و در حین تحصیل و پس از آن، به فرد اجازه کار داده می شود؛ شاید بتوان گفت که بهترین و ارزان ترین راه اخذ اقامت مجارستان، تحصیل در این کشور است.

✔️آیا اقامت مجارستان به همراه خانواده امکان پذیر است؟

افراد می توانند پس از اخذ اقامت مجارستان و حضور در این کشور، برای همسر و فرزندان کمتر از 18 سال خود نیز اقامت این کشور را دریافت نمایند.

✔️هزینه های زندگی و اقامت در مجارستان به چه صورت است؟

مجارستان از جمله کشورهای ارزان قیمت اروپایی می باشد و به همین علت، به یکی از مقاصد جذاب برای اقامت و مهاجرت تبدیل شده است. معمولاً اقامت و زندگی یک خانواده سه نفره در مجارستان، حدود 700 الی 1100 یورو هزینه در بر خواهد داشت.


سخن پایانی

اقامت مجارستان و 6 روش اخذ اقامت در این مقاله بررسی گردید. از آنجا که اخذ اقامت مجارستان به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به کشورهای سطح اول دنیا مد نظر افراد بسیاری قرار گرفته است، برآن شدیم تا به منظور راهنمایی کامل شما در این زمینه، این نوشتار را تهیه نماییم. اقامت مجارستان از طریق کار، سرمایه گذاری، تحصیل، تولد، ازدواج، اقامت هنرمندان و افراد فوق موفق، هزینه های زندگی در مجارستان و اخذ تابعیت در مجارستان از جمله مواردی است که در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. امیدواریم تمامی سوالات شما را پاسخ داده باشیم. سروران عزیز چنانچه در خصوص اقامت مجارستان سؤالی داشته باشید می توانید با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و سؤالات خود را با کارشناسان و مشاوران مجرب مطرح نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند گردید. همچنین می توانید در قسمت "ثبت پرسش"، سوالات خود را مطرح نمایید تا کارشناسان سریعاً درصدد پاسخ به آن برآیند.

امتیاز 5 از 5 ( 12 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سعید بختیاری نمین
همسرم کار برق و فنی داره آیا کار در مجارستان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما بصورت کلی رشته همسر شما بسیار خوب است و کشور مجارستان با نرخ بیکار زیر 5 درصد بازار کار مناسبی دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
سهراب محمدی
ویزای کاری مجارستان. جوشکار حرفه ای پایپینگ هستم با بیست سال سابقه. دارای مدارک اعم از فنی حرفه ای و مدارک بین اللمی معتبر از شرکتهای خارجی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، جهت دریافت ویزای کاری مجارستان شما باید پیشنهاد کاری از کارفرمای مجاری داشته باشید و می توانید با رجوع به مؤسسات کاریابی برای این مهم اقدام فرمایید. روش اخذ ویزای تحصیلی و تبدیل اقامت خود به کاری، روشی ساده تر محسوب شده که شما می توانید با ارتباط با مؤسسه از جزئیات آن آگاهی یابید. *مانا باشید*
نیما زرینی
سلام. من مربی فوتبال هستم و مدرکم B کنفدراسیون آسیا یا همون AFC و الان ۷ سال مربی فوتبالم و مقام قهرمانیم دارم ...به نظرتون میتونم اقامت مجارستانو بگیرن ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، جهت دریافت اقامت مجارستان از طریق مدارک ورزشی خود، باید ابتدای امر از یک مؤسسه، کارفرما، باشگاه و... پیشنهاد کاری دریافت نمایید و با ارائه دعوتنامه مذکور، مجاز به اخذ ویزا و در نهایت اخذ اقامت مجارستان خواهید بود. * مانا باشید *
سمانه ذوالفقاری
با سلام و خسته نباشید خدمت اقای ملک پور و تشکر بابت راهنماییهای خوبتون..من و همسرم به همراه دختر کوچولومون قصد مهاجرت داریم و داریم شرایط چندجا رو میسنجیم تا الان که پیشنهاد مجارستان رو دیدم..اگر برای سرمایه گذاری اقدام کنیم یک میلیارد و ۲۰۰تومن سرمایه کافیه!!و یه سوال دیگه ام که داشتم همسرم با سابقه بالا ۱۳ سال تکنسین فنی مترو به همراه مدرک شانس پیدا کردن کار تو مترو تو این کشور رو داره!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، ممنون از محبت شما نسبت به استاد ما، جناب ملک پور عزیز، با توجه به این که سرمایه گذاری خارجی مستلزم حداقل بودجه 100 هزار یورویی می باشد، توصیه ما به شما اقدام از طریق پروسه های ارزان تر و مناسب تر همچون تحصیل می باشد که به عنوان پلی جهت ورود شما به کشورهای سطح اول دنیاست و از این طریق می توانید برای عموم کشورهای مطرح اقدام بفرمایید. جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان می توانید از طریق بخش "تماس با ما" در صفحه اصلی سایت اقدام فرمایید. * مانا باشید *
NafisehKhalaj
درود بر شما میشه بفرمایید اگر بخوایم از طریق تحصیلی اقدام کنیم چه مدرک زبانی باید داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، مدرک زبان مورد نیاز جهت تحصیل در هر کشوری متفاوت بوده و با توجه به مقطع و رشته مورد پذیرش شما نیز متغیر است، جهت ارائه پاسخ دقیق در این باب، نیاز به اطلاعات جزئی تر می باشد، جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان می توانید با مؤسسه تماس حاصل نمایید یا نسبت به تکیل فرم تماس ما با شما اقدام فرمایید. * مانا باشید *
Amir
سلام این که می فرمایید سکویی است برای رفتن به کشور های مطرح تر من با یه مشاوره شما صحبت کردم مثلا به من کانادا رو پیشنهاد دادن چه افرادی مناسب مجارستان هست که نیاز به این سکو دارند و نمی‌توانند مستقیم وارد کشورهای بهتر شوند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، شرایط برای هر شخص متفاوت بوده و با توجه به وضعیت سن، تأهل، مدرک تحصیلی، پتانسیل مالی و ...، به افراد شیوه های مناسب خودشان ارائه می شود. مجارستان به جهت قرارگیری در حوزه شنگن و دسترسی نزدیک به کشورهایی همچون اتریش و آلمان، شرایط را برای افراد جهت تحصیل و کار در این کشورها و سایر کشورهای حوزه شنگن تسهیل می نماید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید. * مانا باشید *
سلیمانی
سلام خیلی مفید و خوب بود من واسه اقامت مجارستان از طریق تحصیل تو دوره های کالج میتونم اقدام کنم ؟ بعد خود مجارستان از نظر هزینه خیلی مناسب هست به نظرتون چه رشته ای بخونیم تو مجارستان بازار کار بهتری داره که بتونیم اقامت بگیریم؟ من 20 سالمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما بصورت کلی با 20 سال سن و مدرک دیپلم بلی برای تحصیل در مجارستان اقدام کنید باتوجه به بازار کار مجارستان و اروپا رشته های مدیریت و فنی بازار کار مناسبی دارند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید
کیارش جهانپور
با سلام تشکر از مطالب مفیدتون میخواستم بپرسم آیا با اخذ اقامت مجارستان به صورت تحصیلی میتونم برای کار در کشورهای دیگری اروپایی اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی با توجه بهاینکه کشور مجارستان در اتحادیه و شنگن می باشد با اقامت این کشور شما تا 90 روز بدون روادید در کشورهای حوزه شنگن می توانید در رفت و آمد بوده و اگر کار هم پیدا کنید می توانید کارت اقامتتان را تبدیل نمایید. موفق باشید.
اریا احسانی
سلام. من 18 سالمه در کنکور امسال نتونستم برای رشته های که دوست دارم مجاز بشم. ایا برای دندان پرشکی میتونم دوره پیش پزشکی رو در مجارستان بخونم ولی ازمون ورودی رو در کشور دیگری بدم؟ مثلا برم چک ازمون بدم برای دانشگاه چارلز؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما می توانید دوره پیش پزشکی را در کشور مجارستان گذرانده و در آزمونهای دانشگاه کشور اتریش شرکت کنید. ولی لطفا در نظر داشته باشید که سیستم آموزشی هر کشور متفاوت می باشد. مثلا در حالت کلی برا کشور کانادا نیازی به گذراندن دوره پیش پزشکی نیست. بنابراین قبل از اقدام با مشاور و وکیل مجرب مشورت بفرمایید تا در این زمینه کامل شما را راهنمایی کنند. سپاس
فریدون
سلام.وقت بخیر.بنده چندساله که مجارستان هستم و کار میکنم ولی اقامت مجارستان دائم رو فه من نمیدن. اگر ثبت شرکت کنم کمکی میکنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز شرایط شما به صورت کامل باید توسط وکیل بررسی شود اما به طور کلی صرف ثبت شرکت نمی تواند دلیلی برای دریافت اقامت دائم شما باشد.
یابویی
شرایط اقامت به مجارستان 2022 به نسبت سال گذشته چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب . به احتمال زیاد تغییری رو شامل نشه
ناشناس
سلام و عرض ادب.میخواستم بپرسم که برای مثال اگه ما شهروندی مجارستان که عضو اتحادیه اروپا است رو بگیریم میتونیم در سوئیس زندگی کنیم مثلا ۵ سال توی سوئیس بمونیم؟ممنون از پاسخگوییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر شما پاسپورت یکی از کشورهای عضو شنگن را بگیرید می توانید در بقیه کشورها هم زندگی بکنید.
مشاوره رایگان