پناهندگی در آلمان

15 نظر

پناهندگی آلمانپناهندگی در آلمان، خطرات و مراحل پناهندگی در آلمان و بهترین کیس برای پناهندگی در آلمان در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار خواهد گرفت. برای پناهندگی در آلمان چه شرایطی لازم است؟ آیا از خطرات و ریسک های پناهندگی آگاهید؟ آیا از راه های جایگزین پناهندگی  اطلاع دارید؟ در این مقاله سعی نمودیم شما را با تمامی نکات اساسی و شرایط کلی آشنا کنیم. اصولا پناهندگی یکی از طرق مهاجرت به آلمان می باشد. این روش بسیار پرخطر و نا امن می باشد. لازم به ذکر است، این مقاله توسط متخصصین مجرب موسسه ملک پور نگارش شده و صرفاً جهت افزایش آگاهی شما و اطلاع رسانی در خصوص خطرات و نکات مهم پناهندگی به عرض شما می رسد، موسسه ملک پور، هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد و مسیر مهاجرت پناهندگی را پیشنهاد نمی کند. پیشنهاد می کنیم روش های قانونی را برای مهاجرت انتخاب نمایید. سروران گرامی چنانچه درخصوص مهاجرت به آلمان سؤال، دیدگاه و یا نظری داشته باشید می توانید در ذیل همین مقاله مطرح نموده تا کارشناسان مجرب در اسرع وقت درصدد پاسخ به آن برآیند یا با تماس با موسسه از امکان مشاوره تلفنی رایگان با مشاورین متخصص بهره مند شوید. 

موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی برای پناهندگی ارائه نمی کند و مطالب این صفحه تنها جهت ارتقا اطلاعات شما عزیزان و آشنایی با خطرات پناهندگی ارایه می گردد.

 

  • شرایط عمومی پناهندگی در آلمان
  • تعریف کنوانسیون ژنو
  • خطرات پناهندگی در آلمان
  • روش های جایگزین پناهندگی در آلمان
  • مراحل پناهندگی در آلمان
  • کیس های پناهندگی در آلمان
  • وضعیت و آمار پناهجویان در آلمان
  • سوالات متداول در زمینه پناهندگی در آلمان
  • سخن پایانی درباره پناهندگی در آلمان

پناهندگی آلمانشرایط عمومی پناهندگی در آلمان

پناهندگی در آلمان یکی از مسیرهای دشوار و نا امن مهاجرت به این کشور می باشد. افراد زیادی بدون در نظر داشتن خطرات و ریسک های آن اقدام به مهاجرت از این طریق می کنند. علاقه مندان به پناهندگی در آلمان افرادی می باشند که معمولاً برای فرار از شرایط سخت زندگی، به دلایل متفاوتی مانند: سیاست های غلط، اقتصاد بد و فرهنگ پایین جامعه اقدام به مهاجرت از این طریق می کنند. اما پناهجویان اکثرا با انتخاب این روش به عنوان مسیر مهاجرت و با قبول تمام ریسک های آن در نهایت به زندگی ایده آل خود دست نمی یابند. دلیل عمده دیگر پناهندگی در آلمان، جاذبه های این کشور می باشد. شاخص رضایت مردم آلمان از زندگی در این کشور، رفاه اجتماعی آلمان، خدمات درمانی و بهداشتی، سیستم آموزشی و... از جمله موارد جاذبه های این کشور می باشد که باعث جذب افراد زیادی شده است. در این جا ممکن است چند سؤال برای متقاضیان مطرح شود. آیا برای رسیدن به هدف خود روش پناهندگی مسیر مناسبی می باشد؟ آیا کشور آلمان از متقاضیانی که در خاک این کشور اعلام پناهندگی می کنند، حمایت می کند؟ چه افرادی واجد شرایط دریافت پناهندگی در آلمان هستند؟ پیشنهاد می کنیم برای دریافت پاسخ این سؤالات ادامه مقاله را دنبال کنید.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور راجع به مهاجرت قاچاقی به آلمان

فایل تصویری موسسه ملک پور راجع به مهاجرت قاچاقی به آلمان

فایل صوتی موسسه ملک پور راجع به مهاجرت قاچاقی به آلمان

تعریف کنوانسیون ژنو

طبق معاهده کنوانسیون ژنو که در سال 1951 به تصویب رسید، اعطای پناهندگی یک تعهد بین المللی و حقی اساسی است. این تعهد باعث شده است که همه کشورهای عضو این کنوانسیون از حقوق پناهنده ها حمایت کنند. پناهنده کسی است که در کشور خود مورد آزار، اذیت، آسیب و یا تهدید جدی قرار گیرد و به این علت به حمایت های بین الملل نیاز دارد. لازم به ذکر است، افرادی که برای پناهندگی در آلمان اقدام می کنند باید موضوع واقعی ارائه نمایند. نژاد، مذهب، ملیت، عضویت در گروه های اجتماعی خاص و یا عقاید سیاسی از انواع دلایل قانع کننده پناهندگی در آلمان می باشد. در سال های اخیر کمی از موج افزایشی پناهندگان و آوارگان در آلمان که از سال 2016 آغاز گشته بود، کاسته شد. شاخص میزان پناهندگان و آوارگان در یک کشور که از 0 تا 10 دسته بندی می شود، در سال 2018 میزان 4.9 را به خود اختصاص داد که همچنان به نسبت سایر کشورها بالاست.

پناهندگی آلمان

خطرات پناهندگی در آلمان

پناهندگی در آلمان، همان طور که قبلا ذکر شد، سخت ترین و پرخطرترین روش مهاجرت می باشد. افرادی که قصد مهاجرت از طریق پناهندگی در آلمان را در سر دارند، باید خود را برای خطرهای جدی آماده کنند. خطرهای پناهندگی در آلمان زمانی بالاتر می رود که متقاضی بهانه واقعی برای ارائه نداشته باشد، در این صورت مجبور به ارائه کیس پناهندگی دروغ می شود. به دلیل تعداد بالای متقاضیان برای پناهندگی، کشور آلمان در بدو ورود جهت بررسی پرونده ها، افراد را به کمپ منتقل می کنند. بعضی از کمپ ها دور از شهر و دارای شرایط نامناسبی هستند و زندگی در آنها دشوار و طاقت فرساست. زندگی در کمپ ممکن است برای سال ها طول بکشد. پناهنده تا زمانی که جواب دادگاه صادر شود (ممکن است مثبت یا منفی باشد) باید زندگی در کمپ را تحمل کنند. خطرناک ترین قسمت پناهندگی در آلمان، مسیر رسیدن به خاک آن کشور می باشد. بعضی از قاچاقچیان با دریافت هزینه های هنگفت، متقاضیان را به صورت غیرقانونی از مسیرهای پرخطر روانه کشور آلمان می کنند. بعضی از افراد جان خود را در مسیر از دست می دهند. 

 

  • توضیحات موسسه ملک پور راجع به پناهندگی

فایل تصویری موسسه ملک پور راجع به پناهندگی

فایل صوتی موسسه ملک پور راجع به پناهندگی

روش های جایگزین پناهندگی در آلمان

  • پناهندگی در آلمان و روش جایگزین از طریق کار

یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت دائم آلمان، دریافت ویزای کاری این کشور می باشد. با توجه به درصد بیکاری پایین در این کشور، شرایط کاری مناسبی در این کشورحکمفرماست و از محدود کشورهایی است که به دلیل کمبود نیروی کاری که با آن روبروست، ویزای جست و جوی کار ارائه می دهد. لازم به ذکر است افرادی که دارای شرایط مناسب باشند به دو روش می توانند ویزای کار آلمان را اخذ نمایند که در ادامه صحبت می شود. 

پناهندگی آلمان

کار در آلمان از طریق پیشنهاد شغلی

در این روش به کارفرما در کشور آلمان نیاز می باشد. کارفرما با رعایت قوانین استخدام در اروپا (آگهی 3 ماهه در آلمان و 3 ماهه در اروپا) می تواند برای متقاضی دعوت نامه کاری ارسال کند. متقاضیان برای پیدا کردن کارفرما می توانند از سایت های کاریابی آلمان استفاده کرده و رزومه خود را ارسال نمایند.

کار در آلمان از طریق ویزای جست و جوی کار

کشور آلمان با کمبود نیروی کار ماهر مواجه است. افرادی که دارای شرایط ذیل باشند، می توانند ویزای جست و جوی کار را دریافت کنند. با این ویزا افراد 6 ماه فرصت دارند در کشور آلمان به جست و جوی کار بپردازند.

    • سن: زیر 40 سال
    • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
    • سابقه کار مرتبط: بالای 3 سال
    • رشته های مورد نیاز: پزشک، پرستار، مکانیک، الکترونیک، کامپیوتر و...

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص ویزای جستجوی کار آلمان می توانید به لینک ذیل مراجعه نمایید.

پناهندگی آلمان

ویزای جستجوی کار آلمان

  • پناهندگی در آلمان و روش جایگزین از طریق تحصیل

یکی از مسیرهای قانونی و پرطرفداری که متقاضیان می توانند به جای پناهندگی در آلمان انتخاب کنند، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. تحصیل در آلمان می تواند منجر به اخذ اقامت شود. تحصیل در دانشگاه های دولتی رایگان است. علاوه بر آن افراد می توانند شانس خود را برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی امتحان کنند. در نهایت خیلی از افراد می توانند به جای پرداخت هزینه های پناهندگی، این هزینه ها را صرف تحصیل در دانشگاه های آلمان کنند.

پناهندگی آلمان

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

  • پناهندگی در آلمان و روش جایگزین از طریق سرمایه گذاری

اگر شرایط مالی مناسبی دارید می توانید از طریق سرمایه گذاری به آلمان مهاجرت کنید. شاید تصور شما بر این باشد که برای دریافت اقامت یک کشور مناسب فقط از طریق پناهندگی می توان به این هدف دست یافت که این تصور غلطی می باشد. احتمالاً شما جز آن دسته از افرادی هستید که با انواع روش های مهاجرت آشنا نیستید. اگر شرایط مالی خوبی دارید و به دنبال اقامت کشور پیشرفته دیگری هستید لازم است بدانید شانس شما برای سرمایه گذاری بسیار بالا است. شما می توانید با سرمایه گذاری در این کشور، اقامت و پاسپورت آلمان را اخذ کنید. سرمایه گذاری در آلمان روش های متفاوتی دارد و شما از روش های متفاوتی می توانید برای این پروسه اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

پناهندگی آلمان

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

  • پناهندگی در آلمان و روش جایگزین از طریق ازدواج

افراد می توانند از طریق ازدواج نیز اقامت کشور آلمان را اخذ کنند. اگر با تبعه آلمان مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج کنید، طبق قوانین کشور آلمان می توانید در کنار همسر خود زندگی کنید و اقامت آلمان را دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که ازدواج نباید صوری باشد، اثبات ازدواج پروسه ای سخت دارد، پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات تکمیلی با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان مجرب بهره مند گردید یا خود نسبت به قوانین ازدواج در کشور خود و کشور مقصد اطلاع کسب نمایید.

  • پناهندگی در آلمان و روش جایگزین از طریق تولد

با توجه به قانون کشور آلمان که اعطای تابعیت بر اساس قانون خون صورت می پذیرد، تولد فرزند اتباع خارجه در این کشور سبب اخذ اقامت و یا تابعیت نمی شود، مگر اینکه پدر یا مادر تبعه کشور آلمان باشند در این صورت تابعیت از پدر یا مادر به فرزند منتقل می شود. 

در انتها جهت تکمیل اطلاعات راجع به انواع روش های اخذ اقامت در آلمان می توانید به لینک زیر رجوع نموده و با کلیات روش های مهاجرت به آلمان آشنا شوید.

پناهندگی آلمان

مهاجرت به آلمان

مراحل پناهندگی در آلمان

پناهندگی در آلمان و مراحل آن شرایط خاصی دارد. افراد برای پناهندگی در آلمان باید در مراجع مربوطه درخواست خود را ارائه کنند. متقاضیان پناهندگی در آلمان در ابتدای امر باید به اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی مراجعه و درخواست پناهندگی خود را اعلام نمایند. در ادامه مراحل پناهندگی به شرح ذیل می باشد.

  • بعد از مراجعه به اداره فدرال و اعلام پناهندگی
  • مرحله بعد مصاحبه با آفیسر است. (این مرحله اهمیت بالایی دارد، چرا که باید دلیل پناهندگی را ارئه نمایید)
  • مرحله بعد، افسر اداره مهاجرت متقاضی پناهندگی در آلمان را بازجویی می کند. (در این مرحله تمام مدارک ازجمله سیم کارت، کارت شناسایی و وسایل شخصی را اخذ می کند.)
  • آفیسر از متقاضی در خصوص طریقه ورود به آلمان سؤال می پرسد
  • انگشت نگاری را در اداره پلیس چک می کنند
  • گرفتن عکس از متقاضی
  • در مرحله آخر متقاضی پناهندگی در آلمان را به کمپ های مخصوص منتقل می کنند.

پس از طی مراحل ذکر شده پناهنده ها را به کمپ ها انتقال می دهند. تا پرونده متقاضی مورد بررسی قرار گیرد. در این زمان متقاضی اجازه کار در آلمان نخواهد داشت. بررسی پرونده در این کشور با توجه به تعداد بالای متقاضیان گاهاً 2 سال طول می کشد. بعد از بررسی پرونده چانچه پاسخ دادگاه منفی باشد، متقاضی فرصت کوتاهی دارد که از کشور خارج شود، در غیر این صورت پلیس می تواند متقاضی را به دلیل عدم ترک کشور آلمان دستگیر و زندانی کند.

کیس های پناهندگی در آلمان

در ابتدای این مبحث خاطر نشان می کنیم که موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی نماید و تمامی مطالب بیان شده در این بخش برای آگاه سازی مخاطبین از خطرات پناهندگی بیان شده است.

پناهندگی در آلمان و اخذ اقامت از این طریق مستلزم آن است که متقاضی پناهندگی کیس واقعی ارائه نماید. انواع کیس های پناهندگی به شرح ذیل می باشد.

نژاد و قومیت: طبق قانون کنوانسیون چنانچه فردی به دلیل نژاد و یا قومیت خود مورد تهدید و آزار قرار گیرد، می تواند برای پناهندگی در آلمان اقدام کند.

مذهب: اگر دین و یا مذهب فرد موجب تهدید جان وی در کشور خود شود، می تواند برای پناهندگی در آلمان اقدام کند. (مانند مسلمانان میانمار)

عضویت در گروه های خاص: اگر عضویت در فرقه یا گروه خاص در کشور خود موجب تهدید جان فرد شود، طبق قانون کنوانسیون ژنو می توان برای پناهندگی در آلمان اقدام نمود.

سیاسی: اگر فردی به گرایشات سیاسی علاقه مند باشد و فعالیت های سیاسی وی موجب تهدید جانش شده باشد، می تواند برای پناهندگی در آلمان اقدام کند.

جنگ: طبق قانون کنوانسیون ژنو افرادی که کشورشان درگیر جنگ باشد، می توانند برای پناهندگی در آلمان اقدام کنند.

❖     سروران عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در امر مهاجرت به آلمان  از طرق قانونی و همچنین انواع طرق مهاجرت به کشورهای مختلف می توانید ویدیوی راهنمای گام به گام اخذ اقامت را تهیه نمایید. با تماشای این ویدیو دیگر نیازی به مشاور نخواهید داشت و خود می توانید، با مقایسه انواع مسیرها، بهترین راه را برای مهاجرت انتخاب نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت

وضعیت و آمار پناهجویان در آلمان

در نیمه اول سال 2020 ، تعداد کل پناهندگان در کشور آلمان از حدود 1.83 میلیون نفر در پایان سال 2019 به حدود 1.77 میلیون نفر کاهش یافت که در مجموع در حدود 62000 نفر کاهش نشان می دهد. این ارقام توسط حزب سوسیالیست چپ در کشور آلمان مورد تعداد مهاجرانی که دارای مسکن امن و دارای وضعیت حفاظت هستند صورت اعلام شده است. طبق این آمار، در حال حاضر حدود 1.31 میلیون پناهنده با حق اقامت در آلمان زندگی می کنند  که حدود 50 هزار نفر کمتر از شش ماه گذشته می باشد.

پناهندگی در آلمان


سوالات متداول در زمینه پناهندگی در آلمان

آیا با پناهندگی در آلمان می توان به تابعیت این کشور دست یافت؟

تنها بخش کمی از متقاضیان پناهندگی که مشکل جدی و واقعی برای فرار و ترک کشور خود دارند (جنگ زدگی، خطر مرگ، ...) می توانند در کشور آلمان و سایر کشورها پناهنده شوند و باقی این افراد به اصطلاح دیپورت خواهند شد.

آیا پناهندگی در آلمان روش خوبی است؟

خیر. بدلیل عدم امکان بازگشت به کشور مبدا، خطرات مسیر، دشواری زندگی در کمپ، تضمینی نبودن قبولی درخواست پناهندگی و وجود روش های جایگزین، روش پناهندگی در آلمان به هیچ وجه توصیه نمی شود. همچنین افراد متقاضی پناهندگی در این کشور به دلیل تعداد بالای متقاضیان، برای مدت طولانی در انتظار وقت مصاحبه اداره مهاجرت و اداره پلیس آلمان در این کشور سرگردان خواهند بود.

آیا کشور آلمان کنوانسیون ژنو را پذیرفته است؟

بله. کشور آلمان جزو کشورهای تابع این کنوانسیون محسوب می شود.

خدمات موسسه ملک پور در باب پناهندگی چیست؟

موسسه ملک پور پناهندگی را روش نادرستی دانسته و هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد.


_____________________ سخن پایانی درباره پناهندگی در آلمان _____________________

پناهندگی در آلمان، بهترین کیس برای پناهندگی در آلمان و خطرات مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی در این مقاله به صورت اساسی مورد تحلیل قرار گرفت. لازم به ذکر است که پناهندگی در آلمان روشی پرخطر و نامطلوب است و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. طبق آماری که اعلام شده است حدود 90 درصد افرادی که برای پناهندگی در آلمان اقدام می کنند، شرایط مهاجرت از راه های قانونی را نیز دارند، اما به دلیل راهنمایی نادرست و یا کمبود اطلاعات در باب مهاجرت قانونی، راه پناهندگی را برای خود برمی گزینند. با انتخاب روش پناهندگی در آلمان علاوه بر خود، خانواده خود را نیز با خطر مواجه می کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله پاسخ تمام سؤالات خود را دریافت کرده باشید. موسسه ملک پور، هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد و مسیر مهاجرت از طریق پناهندگی را پیشنهاد نمی کند. این مقاله صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در خصوص پناهندگی و خطرات آن نگارش شده است. چنانچه به اطلاعات تکمیلی نیاز داشتید می توانید با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند گردید، همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه و نظرات، سؤالات خود را مطرح نموده تا پاسخ آن را در اسرع وقت توسط کارشناسان مجرب دریابید.

امتیاز 5 از 5 ( 8 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
عماد صالحی
با سلام. روشهای قانونی مهاجرت به آلمان شامل چه روشهایی هست و برای یک شخص 37 ساله بهترین روش به نظر شما برای المان چه روشی است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز به طور کلی نمی توان یک روش را به عنوان بهترین روش معرفی نمود و این شرایط شماست که بهترین روش را برای مهاجرت مشخص میکند. پیشنهاد میکنیم که برای بررسی شرایط مهاجرتی خود از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
امید افخمی
سلام. چقدر ویدئوی آقای دکتر در خصوص پناهندگی دلنشین و دلسوزانه بود و تکان دهنده. ممنونم از اینکه به خاطر پول هر کاری نمیکنید و راه درست رو نشون میدین. من واقعا با دیدن این ویدئو حس کردم بهتره یه مدت دیگه بمونم و خودمو بسازم و درست برم. خیلی ممنونم ازتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. متشکریم از محبت شما دوست عزیز
علی
سلام با سرمایه حدود ۱ میلیارد و ۲۸ سال سن و مدرک دیپلم چه روش جایگزینی پیشنهاد میکنید که بهتر از پناهندگی باشه ایا میشه قانونی به اروپا رفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. با شرایط سنی خوبی که دارید می تونید برای روش های تحصیلی و یا کاری اقدام داشته باشید.
سمیرا
وقت بخیر من ۴۰ سالمه و کار برق کاری میکنم دوتا فرزند هم دارم آقای دکتر ملک پور فرمودند که پناهندگی کار خطرناکیه ایا شرایطی هست که من بتونم با خانوادم مهاجرت کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی توسط کارشناسان موسسه بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
میلاد
سلام وقت بخیر من برای پناهندگی آلمان قصد اقدام داشتم ولی میگن خطرداره و ممکنه دیپورت بشیم نظر شما چیه ؟ بجز پناهندگی چه راهی داریم اقدام کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز روش های مختلفی برای اخذ اقامت وجود دارد. پیشنهاد می شود برای بررسی شرایط خود با موسسه تماس بگیرید.
راضیه شمسی
سلام و وقت بخیر. چقدر این مقاله و به خصوص ویدیوها و صحبت های آقای دکتر حق و عالی بود. من همسرم 15 ساله شرکت خدماتی داره و دوتا فرزند دوقلو داریم 12 ساله. ممنون میشم مسیری که برای خانواده ما مناسب باشه رو برای آلمان راهنمایی بفرمایید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید در کشور المان اقدام به ثبت شرکت نمایید. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید.
Ali
ویدیو آقای دکتر خیلی روی تصمیم من تاثیر گذاشت و خیلی خیلی خوشحالم قبل از اینکه هر کار اشتباهی انجام بدم این ویدیو و این مقاله رو خوندم برای من ۲۴ ساله خیلی راه های دیگه هست و میخوام با مشورت شما راهی برای رفتن به المان پیدا کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز از رضایت شما بسیار خوشحالیم‌ پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید
رزیتا
سلام وقتتون بخیر من ۲۹ سالمه لیسانس روانشناسی دارم دو سال هم توی کلینیک مشاوره کار کردم برای من چه روش مهاجرتی مناسبه واسه آلمان ؟ وضع مالیم هم زیاد خوب نیست کلا شاید ۳۰ هزار یورو داشته باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که سطح زبان مناسبی داشته باشید می توانید برای تحصیل در کشور آلمان اقدام داشته باشید و یا اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان باشد برای کار در این کشور اقدام داشته باشید.
آرزو
سلام وقتتون بخیر من ۴۰ سالمه و متاهلم. همسرم ۴۶ سالشونه یه پسر ده ساله دارم خودم برقکار هستم همسرم دفتر بیمه داشتن ولی ورشکسته شدن تمام داراییمون الان سه میلیارد هست. خواهر و برادرم آلمان زندگی می کنن چه روشی برای آلمان می تونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که سطح زبان آلمانی بلد باشید میتوانید برای کار در کشور آلمان اقدام داشته باشید و پس از آن خانواده نیز به شما ملحق شوند.
رضا احمدی
درود. از اینجا که این روش اصلا خوب نیست، میشه بفرمایید برای ثبت شرکت چه مدرک زبان و مدرک دانشگاهی لازم هست؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب با حداقل مدرک دیپلم و بدون مدرک زبان امکان اقدام وجود دارد.
سلمان کرمی
سلام وقت بخیر برای پناهندگی در آلمان ایا محدودیت سنی وجود دارد ایا میتوان با 1 ملیارد سرمایه به صورت روشهای قانونی اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. موسسه MIE پیشنهاد و مشاوره ای در خصوص روش پناهندگی ارائه نمی نماید اما با بررسی شرایطتان میتوان گزینه های تحصیل و یا کار را در نظر گرفت.
خیری زاده
سلام وقتتون بخیر من ۳۵ ساله هستم و دوتا دختر ۱۱ و ۶ ساله دارم برای کار در کشور آلمان میتونم اقدام کنم ؟ نیاز به سابقه کاری هم داره ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. از نظر شرایط سنی امکان اقدام دارید اما سابقه کار، تحصیلات و سطح زبان شما در کاریابی شما تاثیرگذار خواهد بود.
رومینا
سلام وقت بخیر من 43 ساله هستم دیپلم حسابداری و یه فرزند 6 ساله دارایی زیادی ندارم منتها 10سال سابقه ارایشگری دارم ایا روشی برای من به جز پناهندگی وجود داره با دارایی 2 میلیارد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که سطح زبان مناسبی داشته باشید میتوانید برای تحصیل اقدام داشته باشید یا اینکه در صورت داشتن کارفرما برای کاریابی اقدام نمایید.
Zeynab
سلام، من ۳۷ سالم هست، قصد داشتم پناهندگی اقدام کنم تا اینکه پیج شما رو دیدم، راه قانونی که من بتونم اقدام کنم چی هست. لیسانس دارم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط شما باید دقیق توسط مشاورین بررسی شود ولی احتمالا برای روش های تحصیل و یا حتی کار شانس داشته باشید.
mohamadiiii
سلام و عرض ادب ۳۳ساله هستم متاهل بدون فرزند لیسانس حسابداری دارم وهمسر۴۱ساله دیپلم کامپیوتر ۱۰ساله شغلش ازاده و بنده در شرکت بیمه کارمیکنم کل دارایی ما ۲میلیارد هست بااین مبلغ میشه هامبورک رفت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزئیات بیشتری توسط کارشناسان بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان