مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

3 نظر

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

یکی از روش های مهاجرت به کشورهای مختلف که همواره مورد توجه افراد قرار می گیرد، مهاجرت به واسطه سرمایه گذاری و اخذ ویزای کارآفرینی نیوزلند است. در این روش، اشخاص قصد دارند دارایی خود را در یک بیزنس و کسب و کار پر سود سرمایه گذاری کرده و علاوه بر کسب سود، از آثار اقامتی آن نیز استفاده نمایند. مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت، زیرمجموعه مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری می باشد. این روش که دارای آثار اقامتی برای فرد و خانواده وی نیز می باشد، بر اساس سیستم امتیازبندیست. بدین صورت که افراد در صورت کسب امتیاز لازم که حداقل 120 امتیاز می باشد، می توانند برای ثبت شرکت در نیوزلند اقدام نمایند. همچنین حداقل سرمایه لازم جهت مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت، 100 هزار دلار است که این مقدار دارای امتیاز نمی باشد. بنابراین به منظور افزایش خود و کسب مجوز، لازم است که سرمایه بیشتری را به این امر اختصاص دهید. علاقمندان به اخذ ویزای کارآفرینی نیوزلند می توانند با مطالعه مقاله پیش رو، اطلاعات کاملی در خصوص نحوه امتیازبندی و جزئیات ثبت شرکت در نیوزلند به دست آورند. همچنین در صورت تماس با موسسه ملک پور (MIE) و یا تکمیل فرم تماس، از خدمات مشاوره تلفنی رایگان این موسسه بهره مند می گردید. عناوینی که در طی مقاله به آن ها پرداخته می شود عبارتند از:

  • بررسی انواع شرکت در نیوزلند
  • شرایط ثبت شرکت در نیوزلند
  • اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در نیوزلند
  • بررسی امتیازبندی ویزای کارآفرینی جهت ثبت شرکت در نیوزلند
  • مراحل ثبت شرکت در نیوزلند
  • مهاجرت اعضای خانواده به نیوزلند از طریق ثبت شرکت
  • بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در نیوزلند
  • بررسی شرایط اقتصادی نیوزلند جهت کارآفرینی و ثبت شرکت
  • مزایای مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت
  • معایب مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت
  • نکات نهایی ثبت شرکت در کشور نیوزلند
  • سوالات متداول راجع به مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت
  • جمع بندی پیرامون مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکتبررسی انواع شرکت در نیوزلند

اولین قدم برای بررسی شرایط مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت این است که بدانید انواع شرکت و شرایط هر کدام در کشور نیوزلند چیست؟ این موضوع از نظر اقدام آگاهانه متقاضیان برای اخذ ویزای کارآفرینی نیوزلند بسیار حائز اهمیت است. در کشور نیوزلند به طور کلی سه نوع شرکت تعریف شده است که به اختصار در مورد آن ها توضیح می دهیم:

  • شرکت های انحصاری: در این نوع شرکت شخص می تواند به طور کامل و انحصاری، شرکت را در اختیار بگیرد و در نتیجه تمام وظایف آن را عهده دار شود. در این نوع شرکت، نیاز نیست که شرکت حتما ًدر کشور نیوزلند به ثبت رسیده باشد.
  • شرکت های شراکتی: این نوع شرکت ها برای اشخاصی مناسب است که می خواهند با هم شریک شده و یک شرکت را راه اندازی نمایند. در این حالت، شرکای شرکت باید شخصاً مالیات پرداخت کنند.
  • شرکت به نوع شرکتی: در این نوع شرکت شخص باید شرکتی را با نشانی و آدرس به ثبت برساند. این نوع از شرکت ها حتماً بایستی یک مدیر و یک سهامدار داشته باشند. نکته مهم آن است که برای ثبت این نوع شرکت، حداقل سرمایه ای مشخص نیست.

شرایط ثبت شرکت در نیوزلند

به منظور مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت، شخص بایستی شرکتی را در نیوزلند به ثبت برساند. متقاضی می تواند به مدت یک سال در کشور نیوزلند اقامت داشته و در این مدت، بیزنس خود را کامل راه اندازی کند. سپس با گذشت یک سال، رزومه کاری خود را به دولت ارائه دهد تا بتواند اقامت خود را تمدید نماید. در مورد شرایط تمدید اقامت و راه های اخذ اقامت در سرفصل بعدی توضیح داده خواهد شد. این روش سرمایه گذاری بر مبنای سیستم امتیازبندی است که شخص باید حداقل 120 امتیاز کسب نماید. همچنین حداقل سرمایه ای که لازم دارد 100 هزار دلار نیوزلند است. این در حالیست که این میزان سرمایه در واقع جزو امتیازات محسوب نمی شود، بلکه حداقل سرمایه ای هست که مورد نیاز می باشد. سرمایه شخص می تواند هر چیز قابل ارزش گذاری ازجمله ملک باشد. همچنین ارائه طرح تجاری که توجیه اقتصادی داشته باشد، الزامی است.

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در نیوزلند

همانطور که توضیح داده شد برای مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت و اخذ اقامت، شخص ابتدا اقامت یک ساله دریافت می کند. سپس بایستی بیزنس خود را در یک سال کامل راه اندازی کند تا بتواند برای 3 سال بعد نیز سود دهی داشته باشد. در صورتی که بعد از گذشت سه سال، بیزنس شخص به طور کامل فعالیت داشته و متقاضی توانست رزومه کاری خوبی را به دولت ارائه دهد، می تواند برای اقامت دائم درخواست دهد. بعد از گذشت 5 سال کار و پرداخت بیمه و مالیات در کشور نیوزلند، شخص می تواند برای تابعیت و اخذ پاسپورت نیوزلند درخواست دهد. پاسپورت کشور نیوزلند دارای اعتبار زیادی در جهان است و دارنده این پاسپورت می تواند به 113 کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کند. معمولاً اشخاصی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت دارند، در اندیشه اخذ اقامت و پاسپورت این کشور می باشند. این امکان برای اشخاص فراهم است که به واسطه خرید ملک نیز در کشورهایی مانند اسپانیا، پرتغال و یونان اقامت دریافت نمایند.

بررسی امتیازبندی ویزای کارآفرینی جهت ثبت شرکت در نیوزلند

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت و ویزای کارآفرینی نیوزلند بر مبنای سیستم امتیازبندی است. در این برنامه مهاجرتی، شخص باید حداقل 120 امتیاز کسب نماید تا واجد شرایط باشد. همچنین اشاره شد که حداقل سرمایه برای این کار، 100 هزار دلار نیوزلند است. هزینه ثبت شرکت در نیوزلند حداقل100 هزار دلار نیوزلند است که این میزان، امتیازی کسب نمی کند. در واقع تا 199 هزار دلار دارایی، جزو امتیاز محسوب نمی شود؛ بلکه حداقل سرمایه لازم برای اقدام از این روش است. اما با سرمایه گذاری 200 هزار دلار به بالا و تقریباً با افزایش هر 100 هزار دلار، 10 امتیاز به امتیازات متقاضی اضافه می شود که در جدول زیر به خوبی نشان داده شده است. یکی دیگر از موارد با اهمیت، طرح تجاری است که باید حتماً توجیه اقتصادی داشته باشد. بیزنسی که قصد راه اندازی آن را دارید باید حتماً در سازمان یا اتحادیه مربوط به آن بیزنس رجیستر شود. نمره زبان مورد نیاز، آیلتس 4 یا نمره 29 در آزمون PTE یا نمره تافل 31 است. فاکتور های تعیین کننده در امتیاز اشخاص سن، مبلغ سرمایه گذاری، سابقه کار، طرح تجاری و محل راه اندازی بیزنس است. اگر بیزنس شخص خارج از شهر اوکلند باشد، 40 امتیاز دارد. در جدول زیر، موارد امتیاز دهی به اشخاص به صورت جداگانه نمایش داده شده است.

 

سن

امتیاز

24 سال یا کمتر

15

25 تا 29 سال

20

30 تا 39 سال

20

40 تا 49 سال

20

50 تا 59 سال

20

 

میزان دارایی به دلار نیوزلند

امتیاز

100000 تا 199000

0

200000 تا 299000

10

300000 تا 399000

20

400000 تا 499000

30

500000 تا 749000

50

750000 تا 999000

60

1000000 یا بیشتر

80

 

 

تعداد افراد استخدامی

امتیاز

یک نفر

10

2 نفر

20

3 تا 4 نفر

30

5 تا 9

50

10 یا بیشتر

80

 

سابقه کار

امتیاز

3 تا 4 سال

20

5 تا 9 سال

30

10 سال به بالا

40

 

 

پیش بینی میزان صادرات بیزنس شخص بعد از راه اندازی در کشور نیوزلند به دلار نیوزلند

امتیاز

200000 تا 299000

10

300000 تا 399000

20

400000 تا 499000

30

500000 تا 750000

40

750000 تا 999000

60

1000000 یا بالاتر

80

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در نیوزلند:

  • فرم 1222تحصیل دکترا در اتریش
  • کپی برابر اصل شناسنامه
  • ترجمه کارت ملی
  • دو قطعه عکس
  • ترجمه سند ازدواج
  • ترجمه شناسنامه برای فرزندان
  • نمره زبان
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • پیرینت حساب بانکی
  • مدارک سهام
  • ارزیابی دارایی
  • مراحل ثبت شرکت در نیوزلند

مراحل مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت بدین ترتیب است که اشخاص باید ابتدا شرایط خود را بررسی نمایند تا واجد شرایط باشند. همچنین در سیستم امتیازبندی کشور نیوزلند، حداقل 120 امتیاز کسب کرده باشند. علاوه بر این لازمست که متقاضی، نمره زبان کافی را کسب کرده باشد. همچنین گفته شد که حداقل سرمایه برای این کار 100 هزار دلار نیوزلند است که این میزان سرمایه امتیاز ندارد؛ بلکه شخص برای کسب امتیاز دارایی باید سرمایه بیش از این را ارائه دهد. سپس شرکتی باید با مکان مشخصی در این کشور به ثبت برساند و در این حالت است که شخص می تواند ویزای یک ساله دریافت کند. متقاضی یک سال فرصت دارد تا بیزنس خود را راه اندازی کند. در صورتی که متقاضی شرایط لازم را داشته و بیزنس وی سوددهی کافی را داشته باشد، این اقامت می تواند پس از 3 سال به اقامت دائم تبدیل شود. چنانچه شرایط لازم فراهم نشود، متاقضی می تواند اقامت خود را برای 3 سال دیگر تمدید نماید.

مهاجرت اعضای خانواده به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

در روش مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت، شخص می تواند همسر و فرزندان زیر 19 سال خود را به همراه داشته باشد. برای فرزندان بالای 19 سال تا سن 24 سال، شرایط ویژه ای وجود دارد؛ از جمله اینکه فرزند شخص حتماً باید مجرد باشد و از نظر مالی به اعضای خانواده وابسته باشد تا بتواند از این طریق در پرونده قرار بگیرد. این نوع ویزا برای اشخاصی مناسب است که حتماً قصد راه اندازی بیزنسی را در این کشور دارند. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه شده و هر گونه کپی از آن غیرقانونی است. یکی دیگر از برنامه های رایج سرمایه گذاری و اخذ اقامت، اقامت خودحمایتی است. در این روش، شخص بدون نیاز به خارج کردن پولی از حسابش و بدون نیاز به سرمایه گذاری می تواند با نشان دادن دارایی خود اقامت کشورهایی مانند اتریش، فرانسه، اسپانیا و پرتغال را اخذ نماید. هر کدام از این کشورها قوانین خاصی برای اعطای اقامت خودحمایتی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

خودحمایتی فرانسه

بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در نیوزلند

برای سرمایه گذاری در هر کشوری نیاز است که افراد ابتدا در مورد امنیت سرمایه گذاری در آن کشور تحقیقات لازم را به عمل آورند. به منظور مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت و اخذ ویزای کارآفرینی نیوزلند حتماً بایستی استانداردهای سرمایه گذاری در نیوزلند بررسی شود.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

  • نرخ مصادره اموال در نیوزلند

قطعاً بزرگترین ترس یک سرمایه گذار، از دست رفتن پول و سرمایه اولیه است. بنابراین اولین فاکتوری که بررسی می شود، expropriation risk یا ریسک مصادره اموال است. این نرخ نشان می دهد که تا چه میزان، احتمال مصادره اموال سرمایه گذار خارجی توسط دولت کشور نیوزلند وجود دارد. در نموداری که مشاهده می نمایید، ریسک مصادره اموال در کشور نیوزلند بین سال های 2014 تا 2019 بررسی شده که دارای میانگین 1 به معنای کمترین مقدار بوده است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

  • کنترل فساد در نیوزلند

مورد بعدی که بررسی می شود نرخ فساد در این کشور و نرخ فساد در قوه قضاییه است. نرخ فساد در قوه قضاییه، یکی از ارکان مهمیست که باید در نظر گرفته شود و نشانگر سلامت دستگاه قضایی است. از این رو ما نرخ فساد را در کشور نیوزلند به شکل یک نمودار نمایش داده ایم که مقدار این شاخص در سال های اخیر کشور نیوزلند را نشان می دهد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

  • کیفیت نظارتی در نیوزلند

یکی دیگر از موارد مورد بررسی، کنترل نظارتی است. به این معنا که دولت تا چه حد بر اجرای قوانین نظارت دارد. این که دولت هر کشور تا چه میزان نظارت می کند تا قوانین به صورت کاملاً اصولی اجرا شود، از موارد مهم مورد بررسی در بحث سرمایه گذاری است. این مورد نیز به صورت نمودار نمایش داده شده و قابل بررسی است. همان طور که می بینید کیفیت نظارتی در کشور نیوزلند در سال 2018 دارای میانگین 1.84 است.

بررسی شرایط اقتصادی نیوزلند جهت کارآفرینی و ثبت شرکت

یکی دیگر از مواردی که برای مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت باید در نظر گرفته شود، شرایط اقتصادی و شاخص های اقتصادی این کشور است. در واقع این فاکتورها هستند که سلامت اقتصادی و ثبات اقتصادی هر کشوری را نشان می دهند. اولین موردی که حتماً باید بررسی شود نرخ بیکاری در این کشور است. همچنین مواردی مانند تورم، میزان پرداخت مالیات و میزان تولید ناخالص ملی GDP بررسی می شود.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

  • نرخ بیکاری در نیوزلند

در مورد نرخ بیکاری باید گفت از آنجایی که نیوزلند کشوری توسعه یافته و رو به رشد است، آمار نرخ بیکاری نیز در این کشور پایین است. نرخ بیکاری می تواند شرایط اقتصادی هر کشوری را به خوبی نمایش دهد و همچنین نشان می دهد که شانس کاریابی برای افراد در این کشور تا چه میزان وجود دارد. جهت بررسی این نرخ، شما می توانید نمودار زیر را مشاهده نمایید که نرخ بیکاری نیوزلند را در سال های اخیر نمایش می دهد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

  • تولید ناخالص داخلی در نیوزلند

مورد بعدی که بررسی می شود میزان تولید ناخالص ملی است. درواقع این نرخ، ثبات اقتصادی و خودکفایی هر کشوری را نمایش می دهد. تولید ناخالص ملی، میزان تولید هر کشوری در یک بازه زمانی مشخص است. همان طور که می بینید تولید ناخالص ملی در این نمودار در سال 2018، دارای میانگین 2995.42 دلار است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

  • تورم در نیوزلند

از دیگر موارد مورد مهم، میزان تورم است. اینکه اجناس و کالاها در طول یک سال تا چه میزان افزایش قیمت داشته اند، می تواند تا حدود زیادی وضعیت و ثبات اقتصادی این کشور را نشان دهد. در نمودار زیر میزان تورم در کشور نیوزلند بین چند سال گذشته بررسی شده است.

 

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

 

  • مالیات بر درآمد در نیوزلند

نرخ مالیات و میزان پرداخت مالیات نیز حتماً باید در این قسمت بررسی شود. میزان پرداخت مالیات، یکی از مواردیست که برای یک سرمایه گذار خارجی اهمیت بسیاری دارد. در این نمودار شما می توانید میزان پرداخت مالیات را در کشور نیوزلند در ده سال گذشته مشاهده نمایید.

 

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری در نیوزلند

مزایای مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

در این بخش قصد داریم که به بررسی مزایای مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت بپردازیم. همانطور که گفته شد، نرخسرمایه گذاری در استرالیا مالیات در این کشور پایین است. همچنین نرخ بیکاری نیز در کشور نیوزلند نسبتاً پایین است. یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در نیوزلند این است که متقاضی می تواند همسر و فرزندان زیر 19 سال خود را با خود همراه کند. زبان مردم این کشور انگلیسی است و این موضوع خودش فاکتور مثبتی برای اشخاصی محسوب می شود که به زبان انگلیسی تسلط دارند. پاسپورت کشور نیوزلند دارای اعتبار بالایی است و هفتمین پاسپورت معتبر جهان محسوب می شود. شخص با دارا بودن این پاسپورت می تواند به 113 کشور جهان بدون ویزا سفر کند. جهت اخذ پاسپورت کشورهای اروپایی، اشخاص باید هنگام آزمون شهروندی به زبان بومی مردم آن کشور تسلط داشته باشند و این موضوع به خودی خود فاکتوری چالش برانگیز است. همچنین برای اشخاص شرایط مناسبی برای تحصیل در دانشگاه های سطح بالای این کشور فراهم است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به نیوزلند

شما عزیزان در صورتی که تمایل داشته باشید اطلاعات کاملی درمورد مهاجرت به کلیه کشورها و انوع روش های مهاجرت به دست آورید، می توانید پکیج راهنمای گام به گام اخذ اقامت را که توسط شخص جناب آقای استاد استاد ملک پور گردآوری شده است تهیه نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت

معایب مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

در سرفصل قبلی در مورد مزایای مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت توضیح داده شد. در این سرفصل بر آن شدیم تا درسرمایه گذاری در استرالیا مورد معایب این روش نیز کمی توضیح دهیم. ثبت شرکت در کشور نیوزلند مراحل نسبتاً پیچیده ای دارد و کسب کردن امتیاز لازم در سیستم امتیازبندی کار چندان راحتی نیست. اقامت کار شرکت اتریش در مقایسه با ثبت شرکت در نیوزلند، دارای مراحل ساده تری است. هزینه های ثبت شرکت در این کشور، نسبتاً بالا است. همچنین یکی از فاکتورهایی که قطعاً برای ما ایرانیان دارای اهمیت است، مسافت طولانی این کشور نسبت به ایران است. این مسافت طولانی به اشخاص اجازه رفت و آمد راحت به کشور خود و نیوزلند را نمی دهد. هزینه های زندگی در کشور نیوزلند در مقایسه با کشورهای اروپایی به نسبت بیشتر است و این موضوع امری چالش برانگیز است. امکان اخذ اقامت دائم از طریق ثبت کشور در نیوزلند فراهم است؛ اما نیاز است که افراد بتوانند بیزنس و کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی نمایند. اشخاصی که صرفاً به دنبال اخذ اقامت هستند، می توانند از روش های ساده تری مانند خرید ملک اقدام نمایند.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در اتریش

نکات نهایی ثبت شرکت در کشور نیوزلند

به عنوان نکات اصلی و نهایی مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت باید گفت ثبت شرکت در این کشور با حداقل 100 هزار دلار سرمایه امکان پذیر است. اقدام از این روش بر مبنای سیستم امتیازبندی است و متقاضی باید حداقل 120 امتیاز کسب نماید. موارد دیگری از جمله سن، دارایی، طرح تجاری از فاکتور های تعیین کننده در کسب امتیاز هستند. همچنین امکان اخذ اقامت دائم 3 سال از راه اندازی شرکت و بیزنس در کشور نیوزلند فراهم است؛ البته در صورتی که بیزنس راه اندازی شده موفق بوده و دارای سوددهی مناسبی باشد. خانواده شخص متقاضی نیز می توانند اقدام به اخذ اقامت نیوزلند و مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت نمایند. به طور کلی از آنجایی که کشور نیوزلند کشور توسعه یافته ای است و شرایط اقتصادی خوبی دارد، می تواند مقصد مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی واجد شرایط باشد. این نکته با در نظر گرفتن این امر که اخذ اقامت و سرمایه گذاری در برخی کشورها به روش های دیگر می تواند آسان تر باشد کمی چالش بر انگیز است. به عنوان مثال اقامت کار شرکت کشور اتریش یکی دیگر از روش هایی است که مراحل ساده تری دارد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

وکیل مهاجرت به نیوزلند


سوالات متداول راجع به مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت

✅ هزینه ثبت شرکت در نیوزلند چه مقدار است؟

حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در نیوزلند، 100 هزار دلار نیوزلند است. لازم به ذکر است که به این میزان سرمایه، امتیازی تعلق نمی گیرد.

✅ شرایط ثبت شرکت در نیوزلند چیست؟

ثبت شرکت در کشور نیوزلند بر مبنای سیستم امتیازبندی است و اشخاص در صورت کسب حداقل 120 امتیاز، واجد شرایط می باشند. همچنین اختصاص حداقل 100 هزار دلار نیوزلند سرمایه به این امر و ارائه طرح تجاری قوی الزامی است.

✅ عوامل کسب امتیاز در سیستم امتیازبندی ثبت شرکت در نیوزلند کدامند؟

سن؛ سابقه کار؛ میزان سرمایه به دلار نیوزلند؛ تعداد افراد به کار گرفته شده؛ پیش بینی میزان صادرات بیزنس

✅ آیا امکان اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در نیوزلند وجود دارد؟

متقاضیان ثبت شرکت در نیوزلند ابتدا یک اقامت یک ساله دریافت کرده و در صورت راه اندازی بیزنس خود در این مدت، می توانند این اقامت را تمدید نمایند و پس از 3 سال، اقامت دائم دریافت کنند.


_____________________  جمع بندی پیرامون مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت _____________________

ثبت شرکت در نیوزلند، یکی از انواع روش های مهاجرت به این کشور است که دارای آثار اقامتی برای فرد می باشد. همچنین خانواده متقاضیان نیز می توانند اقامت نیوزلند را از این طریق دریافت نمایند. مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت، دارای شرایط و پیچیدگی های خود می باشد. این روش مهاجرتی، دارای سیستم امتیازبندی بوده و تنها افرادی قادر به اقدام از این طریق خواهند بود که از امتیاز لازم برخوردار باشند. عوامل مختلفی در کسب امتیاز تأثیر دارند که از جمله آن ها می توان به مدرک زبان اشاره کرد. حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری جهت مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت و اخذ ویزای کارآفرینی نیوزلند، 100 هزار دلار است. البته لازم به ذکر است که این میزان سرمایه، دارای حداقل امتیاز نمی باشد و برای کسب امتیاز بیشتر بایستی مبلغ بیشتری در این زمینه سرمایه گذاری شود. در این مقاله شرایط ویزای کارآفرینی نیوزلند بررسی شد. شما عزیزان می توانید برای مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت، شرایط خود را در یک مشاوره تلفنی رایگان با مشاوران موسسه ملک پور در میان بگذارید. برای این منظور کافیست که با تلفن های موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید. همچنین در پایان مقاله، فرصتی برای طرح سوالات شما در "ثبت پرسش" فراهم آمده است تا مشاوران در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو باشند.

امتیاز 4.87 از 5 ( 14 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
سیما عباسی
سلام وقت شما بخیر، آیا مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت با 700 میلیون سرمایه امکان پذیر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور نیوزیلند به صرف ثبت شرکت اقامت نمی دهد مگر اینکه طرح تجاری سود ده داشته باشید یا از برنامه های سرمایه گذاری 100 هزاردلاری نیوزلند استفاده نمایید. که نیازمند به پشتوانه مالی بالاتری است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
سینا میرزایی
سلام وقت شما بخیر. من 35 ساله هستم متاهلم و یک فرزند 2 ساله دارم. میخواستم ببینم آیا مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت با 3 میلیارد سرمایه امکان پذیره؟ و این که من امتیاز لازم را میارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز کشور نیوزیلند به صرف ثبت شرکت اقامت نمی دهد اما اگر شما در قالب یک طرح تجاری سود ده اقدام نمایید و سابقه مدیریت داشته باشید با 100 هزار دلار نیوزیلند هم می توانیداقدام و موفق به اخذ اقامت هم شوید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ایمان باصری
سلام ممنون بابت مقاله فوق العاده تخصصیتان من اطلاعات عالی در خصوص مهاجرت به نیوزلند از طریق ثبت شرکت کسب کردم واقعا عالی بود سپاس فراوان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام باعث افتخار ماست که همراه ما هستید خیلی ممنون از توجه شما.
مشاوره رایگان