مهاجرت به نیوزلند

41 نظر

مهاجرت به نیوزلند مانند سایر کشورها از 7 روش کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی و افراد خاص و هنرمندان امکان پذیر می باشد که هر شخص با توجه به شرایط خود، یکی از این روش ها را جهت مهاجرت انتخاب می نماید. انتخاب روش از بین کل روش ها، امری بسیار تخصصی و نیازمند مطالعه و تحقیق کامل می باشد. مهاجرت به نیوزلند، شرایط اخذ اقامت نیوزلند، هزینه های زندگی در نیوزلند و شرایط مهاجرت به نیوزلند، امتیازبندی مهاجرت به نیوزلند و کم هزینه ترین روش های مهاجرت به نیوزلند در این مقاله از نظر علمی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. کشور نیوزلند به علت منابع بسیار زیاد، وسعت بالا و جمعیت پایین، نیاز به نیروی کار و جمعیت بیشتر جهت رشد و پیشرفت دارد. به همین علت کشورهایی نظیر استرالیا و کانادا، قوانین مهاجرتی مختلفی را پیش بینی کرده اند که مهاجرت قانونی به این کشور برای افراد واجد شرایط و خواهان زندگی در نیوزلند ساده تر باشد. این مقاله برای راهنمایی شما عزیزان توسط موسسه ملک پور (MIE) تهیه شده است. شما عزیزان می توانید جهت بررسی کامل شرایط خود و دریافت مشاوره تلفنی رایگان، با موسسه ملک پور در سراسر جهان تماس حاصل فرمایید و یا فرم تماس را پر کنید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد راه‌های اخذ اقامت در 10 دقیقه


 

راه های اقامت قانونی در 30 ثانیه

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

 

تماس با ما

مهاجرت به نیوزلند

شرایط مهاجرت به نیوزلند

زبان رسمی کشور نیوزلند، انگلیسی و مائوری می باشد؛ ولی زبان رایج این کشور، انگلیسی می باشد. مهاجرت به نیوزلند برای افرادی که قصد زندگی در یک کشور پیشرفته، آزاد، ثروتمند با محیط و طبیعت بی نظیر دارند مناسب است. صنعت اصلی کشور نیوزلند، دامپروری و کشاورزی می باشد و به همین علت، در زمینه های شیلات و محصولات دامپروری و کشاورزی از کشورهای پیشرو می باشد. کشور نیوزلند از نظر قوانین مهاجرتی، شباهت های بسیار زیادی به استرالیا دارد و هر دو از روش هایی مثل کارآفرینی، ویزاهای کار مختلف و... اعطای اقامت می نمایند.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد راه های اقامت قانونی


مزایا و معایب مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند مزایای زیادی دارد، اما معایبی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. در اینجا مزایا و معایب مهاجرت به نیوزلند را بطور اجمالی بررسی می کنیم:

مزایای مهاجرت به نیوزلند

  • خدمات دولتی و پزشکی قوی.
  • سطح بهداشت و سلامت خوب.
  • کیفیت آموزشی بالا
  • نرخ بیکاری بسیار پایین
  • انگلیسی زبان بودن.
  • آب و هوای مطلوب

معایب مهاجرت به نیوزلند

  • در برخی از مشاغل در این کشور ساعت های کاری بیشتر از حد معمول می باشد.
  • اختلاف ساعتی که با نیم کره شمالی وجود دارد ممکن است در هنگام جا به جایی دشوار باشد.
  • این کشور جزیره ای محصور در آب است و همسایه نزدیک و خاصی ندارد.
  • بیشتر کالاها وارداتی هستند و محصولات وارداتی نیز تقریبا گران قیمت می باشند.
  • قطار ها در این کشور گران قیمت می باشند.
  • بسیاری از خانه ها در این کشور قدیمی می باشند و از نظر عایق بندی ضعیف می باشند.
  • فرصت های شغلی محدود

قوانین مهاجرت به نیوزلند

قوانین مهاجرت به نیوزلند برای تنظیم ورود و اقامت اتباع خارجی در این کشور طراحی شده است. چارچوب اولیه برای مهاجرت در نیوزلند توسط قانون مهاجرت 2009 و مقررات مربوط به آن اداره می شود. اکثر اتباع خارجی برای ورود به نیوزلند، به ویزا نیاز دارند. ویزاها بر اساس هدف بازدید مانند کار، تحصیل، الحاق خانواده یا توریستی صادر می شود.  نیوزلند برنامه های مختلف ویزا با سهمیه و سقف سالانه دارد که می تواند بر تعداد ویزاهای صادر شده تأثیر بگذارد.

راه های مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند معمولاً شامل 7 مسیر اصلی است:

  • مهاجرت کاری به نیوزلند
  • مهاجرت تحصیلی به نیوزلند
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق ازدواج و الحاق خانواده
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق پناندگی
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق از طریق افراد خاص و با استعداد

این روش ها مسیرهای مختلفی را برای افراد و خانواده هایی که به دنبال مهاجرت به نیوزیلند هستند، ارائه می دهد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

یکی از بهترین روش های مهاجرت به نیوزلند، از طریق کار می باشد. ویزای کار در کشور نیوزلند، روش های مختلف دارد. اخذ ویزای کار کشور نیوزلند، روش های مختلفی دارد و شرایط کار در این کشور بستگی به تخصص و مهارت متقاضی کار در نیوزلند دارد. برخی ویزاهای کاری کشور نیوزلند، ویزاهای کاری موقت هستند که امکان تبدیل به اقامت دائم این کشور را ندارند و جهت کار موقت در این کشور صادر می شوند. برای ویزای کار موقت در این کشور، نیاز به داشتن یک اسپانسر شغلی و کارفرما می باشد و در صورتی که کارفرما بتواند مجوز استخدام شخص خارجی را دریافت کند، می تواند نیروی خارجی را در آن شغل مربوطه به کار گیرد. روش اصلی اقامت کاری در کشور نیوزلند مانند کشور استرالیا و کانادا، از طریق یک سیستم جامع امتیاز بندی تحت عنوانSkilled migrant (نیروی مهاجرت متخصص) می باشد. افراد متخصص و متقاضی زندگی و کار در کشور نیوزلند در این سیستم شرکت می نمایند و در صورت کسب امتیازات کافی به این افراد اقامت دائم کشور نیوزلند اعطا می شود تا در این کشور زندگی و کار کنند. عواملی که در این لیست امتیازبندی تأثیرگذار هستند شامل تحصیلات، سوابق کاری، سن و سطح زبان می باشد. قبلاً برای دریافت دعوتنامه و انتخاب از لیست، نیاز به حداقل 100 امتیاز بود؛ اما در شرایط فعلی، حداقل امتیاز مورد نیاز 160 امتیاز می باشد.

با توجه به اینکه نرخ بیکاری در کشور نیوزلند 4.81 درصد می باشد، شرایط کار در این کشور بسیار مناسب است و یافتن کار برای افراد واجد شرایط نباید کار بسیار دشواری باشد.

مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

یکی از بهترین روش های مهاجرت به نیوزلند، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. اگر شرایط امتیازبندی در ویزای کاری در نیوزلند را مطالعه کرده باشید، امتیازات و مزایایی که تحصیل در نیوزلند به همراه خواهد داشت را نیز مشاهده فرموده اید. با تحصیل در نیوزلند و دریافت مدرک تحصیلی در این کشور، شانس کاریابی شخص بسیار بالاتر خواهد رفت. در متقاعد کردن کارفرما ارائه مدرک تحصیلی نیوزلند تأثیر بسیار خاصی خواهد داشت و دریافت مجوز کار از اداره کار، به علت داشتن مدرک تحصیلی نیوزلندی پیچیدگی های قبل را نخواهد داشت و شانس فرد برای دریافت اقامت کاری و اقامت دائم بالاتر خواهد رفت. تحصیل در کشور نیوزلند مانند برخی کشورهای اروپایی، رایگان نیست و افراد خارجی باید هزینه های تحصیل خود را پرداخت نمایند. هزینه های تحصیل در نیوزلند با توجه به مقطع تحصیلی و رشته و دانشگاه، متفاوت بوده و ممکن است از 15000 دلار نیوزلند به بالا تخمین زده شود. در لیست زیر، برخی از برترین دانشگاه های نیوزلند را مشاهده می فرمایید:

 

دانشگاه آکلند

دانشگاه اوتاگو

دانشگاه کانتربری

دانشگاه ماسی

دانشگاه وایکاتو

دانشگاه فنی اکلند

دانشگاه لینکلن کانتربری

یونیتک نیوزلند

پلیتکنیک اوتاگو

دانشگاه فنی وایکاتو

 

برای تحصیل در نیوزلند، شخص می تواند همسر و فرزند خود را نیز در این کشور به همراه داشته باشد و این موضوع از مزایای تحصیل در نیوزلند می باشد. البته باید جهت مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل، بررسی های لازم به انجام آید و شخص شرایط مناسبی نظیر پیش زمینه مناسب آموزشی، مدرک و معدل و سطح زبان مناسب و انگیزه کافی را نشان دهد تا بتواند شانس مناسبی جهت تحصیل در نیوزلند داشته باشد. 

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

برای مهاجرت به نیوزلند، روش های کاری و تحصیلی از جمله روش های مهاجرت بسیار مناسب و مطمئن هستند؛ اما تحصیل و کار برای تمامی افراد ممکن است مناسب نباشد. به خصوص برای متقاضیانی که شرایط سنی تحصیل و یا انگیزه کافی برای تحصیل و یا استخدام برای فرد دیگری ندارند، می توانند از طریق ویزاهای کارآفرینی در کشور نیوزلند اقامت دائم دریافت کنند. متقاضیانی که تمایل دارند برای خود کار کرده و یا کارآفرین باشند، کسب و کار خود را در این کشور ایجاد کرده و کسب درآمد داشته باشند می توانند از طریق ویزای کارآفرینی کشور نیوزلند، درخواست مهاجرت بدهند. سرمایه گذاری در نیوزلند، مبلغ مشخصی ندارد و از 100 هزار دلار نیوزلند شروع شده و بالاتر می رود. هر فرد برای دریافت این اقامت، ابتدا شرایط خود را باید ارزیابی کند و نسبت به شرایط، وارد یک جدول امتیازبندی خواهد شد. با توجه به امتیازاتی که فرد کسب خواهد کرد، در صورتی که حداقل امتیازات دریافت شود، امکان دریافت اقامتی 3 ساله وجود دارد که طی این 3 سال، سرمایه گذاری تعهد شده انجام شود. برای دریافت امتیاز و کسب امتیاز مناسب، عواملی نظیر سرمایه مورد نظر، تعداد فرد مورد نیاز جهت استخدام، شهری که در آن سرمایه گذاری انجام خواهد شد، سن، تجربه کاری شخص متقاضی تأثیرگذار هستند و بررسی خواهند شد.  کشور نیوزلند یکی از کشورهای مناسب در جهان جهت سرمایه گذاری می باشد و این کشور قابلیت رشد بسیار زیادی دارد. همینطور از نظر امنیت سرمایه گذاری و استاندارد های جهانی، کشور نیوزلند آمار و ارقام و شرایط بسیار مناسبی دارد و برای مثال، نرخ مصادره اموال در این کشور، 1 درصد است که مناسب می باشد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ازدواج

از روش های مهاجرت به نیوزلند می توان ازدواج را نیز تحلیل کرد. بسیاری از افراد ممکن است از طریق ازدواج با یک شخص تبعه نیوزلند یا شهروند نیوزلند، درخواست اقامت این کشور را بدهند. برای اینکه از طریق ازدواج بتوان به کشور نیوزلند مهاجرت کرد، باید شرایط ویژه آن را داشت. شرایط شخصی که در نیوزلند مقیم است، آثار مختلفی در نوع ویزا و شرایط همسر وی خواهد داشت. این مقاله توسط تیم موسسه ملک پور به رشته تحریر درآمده است و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع، غیرقانونی و حرام بوده و قابل پیگیری قانونی می باشد. در صورتی که شخص تبعه در نیوزلند، درآمد کافی و اقامت قانونی داشته باشد و بتواند از نظر مالی خانواده و همسر خود را حمایت کند، می تواند برای وی درخواست ویزای همراه بدهد. ویزای همراه در نیوزلند به 6 صورت مختلف می باشد:

  • ویزای همراه گردشگری و ویزیتور
  • ویزای اقامت دائم همسر نیوزلندی
  • ویزای گردشگری همسر نیوزلندی
  • ویزای همراه کار
  • ویزای ازدواج سنتی و فرهنگی نیوزلند
  • ویزای همراه پناهندگان در نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق تولد فرزند

یکی از روش های مهاجرت به نیوزلند، از طریق تولد می باشد. تولد در نیوزلند تحت شرایطی، موجب اعطای اقامت و تابعیت خواهد شد. در علم حقوق بین الملل، اعطای تابعیت از طریق تولد به دو شکل می باشد: قانون خاک که بر اساس آن، اگر شخصص در خاک یک کشور به دنیا بیاید، تابعیت آن کشور به وی اعطا می شود. همچنین قانون خون که مطابق آن، اگر والدین شخص تابعیت یک کشور را داشته باشند، این تابعیت به فرزند نیز انتقال خواهد یافت. قانون تابعیت در نیوزلند تا سال 1949 همان قانون تابعیت بریتانیا بود، اما در سال 1949 این کشور قانون خود را جهت تابعیت بنا کرد. قوانین تابعیت در کشور نیوزلند، بسیار جزئیات مختلف دارد و نمی توان به کلیه این موارد در این بخش پرداخت. به طور کلی تا قبل از 31 دسامبر سال 2005، قانون تابعیت نیوزلند از طریق خاک بوده است و هر شخصی که داخل خاک کشور نیوزلند و یا کشتی و هواپیمای متعلق به این کشور متولد می شده است، تابعیت نیوزلند را دریافت می نمود. این قانون پس از سال 2005 تغییر یافت و افرادی تابعیت این کشور را اخذ می نمایند که حداقل یکی از والدین آنها تابعیت نیوزلند و یا اقامت دائم نیوزلند را داشته باشند.

مهاجرت به نیوزلند از طریق پناهندگی

پناهندگی، یکی از روش های مهاجرت به نیوزلند می باشد. پناهنده به شخصی گفته می شود که به علت مسائلی مثل نژاد، مذهب، اعتقاد سیاسی خاص، گرایش جنسی، مواردی نظیر رنگ پوست و... در کشور خود محاکمه شده و در صورت بازگشت به کشور خود، از نظر جسمی و روحی مورد آزار و اذیت قرار خواهد گرفت. در صورتی که شخصی این شرایط را داشته باشد، تحت کنوانسیون پناهندگی می تواند در یکی از کشورهای عضو این کنوانسیون درخواست پناهندگی بدهد و کشور مقصد موظف است که تا زمان دریافت حق شهروندی و یافتن کار توسط شخص، به وی حقوق ابتدایی نظیر غذا و پوشاک و موارد بهداشت و مسکن ارائه بدهد. بنابراین پناهندگان در این کشور، حقوق جزئی در کشورهای پیشرفته دریافت کرده و بدون کار کردن می توانند در کمپ ها اقامت داشته باشند و از دولت آن کشور، پوشاک و خوراک ابتدایی دریافت نمایند.

به همین دلیل بسیاری از متقاضیان مهاجرت، به جای اقدام از طریق کار، سرمایه گذاری و یا تحصیل و روش های دیگر، روی به پناهندگی می آوردند تا از هزینه های تحصیل و یا مواردی نظیر پیدا کردن کار و... معاف باشند و اقامت دریافت کنند. موسسه ملک پور هیچ گونه خدمات و فعالیتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد، اما جهت ارزیابی شرایط برای روش های قانونی مهاجرت می توانید با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت به نیوزلند برای هنرمندان و افراد فوق موفق

مهاجرت به نیوزلند برای افراد هنرمند و ورزشکار و موفق نیز امکان پذیر است و این افراد می توانند مسیر جداگانه ای را انتخاب نمایند. بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، شرایط و اقامت های مختلفی برای ورزشکاران و هنرمندان در نظر گرفته اند تا این افراد بتوانند در کشورهای مختلف زندگی کرده و از این قوانین استفاده نمایند. ویزای هنرمندان کانادا، ویزای هنرمندی اتریش، ویزاهای کار هنرمندان و ورزشکاران در آمریکا، ویزای استعداد فرانسه و... از امثال این روش ها می باشند. در کشور نیوزلند نیز این امکان برای هنرمندان وجود دارد که بتوانند اقامت دائم نیوزلند را دریافت نمایند. البته برای مهاجرت به نیوزلند و سایر کشورها از طریق هنرمندی در صورتی امکان پذیر است که فرد، استعداد و سوابق درخشان و خارق العاده ای در رشته خود داشته باشد. برای کشور نیوزلند، فرد باید از یک سازمان که در رشته خود در نیوزلند فعالیت گسترده دارد، دعوتنامه و تأییدیه داشته باشد و این سازمان اسپانسر وی شود. در این صورت فرد می تواند جهت درخواست این نوع اقامت اقدام کند و پس از 2 سال نیز امکان دریافت اقامت دائم وجود دارد.

هزینه مهاجرت به نیوزلند

هزینه های مهاجرت به نیوزلند بسته به عواملی مانند نوع ویزا، ملیت شما و اندازه خانواده می تواند متفاوت باشد. در اینجا جدولی وجود دارد که برخی از هزینه های معمول مربوط به مهاجرت به نیوزیلند را نشان می دهد:

 

موارد

هزینه

هزینه های جابجایی

1500 - 20000 دلار

هزینه های درخواست ویزا

بسته به نوع ویزا 208 دلار - 3165 دلار

بررسی وضعیت سلامت

برای هر نفر 200 تا 500

آزمون های مهارت زبان

330 تا 385

هزینه خدمات مهاجرت

81 دلار

هزینه های زندگی

3000 تا 4000 دلار در ماه برای یک فرد مجرد

6000 تا 8000 دلار در ماه برای یک خانواده چهار نفره

 

هزینه های زندگی در نیوزلند

هزینه های زندگی در نیوزلند با توجه به کیفیت بالای زندگی در این کشور، بسیار مناسب است. مهاجرت به نیوزلند نیازمند اطلاعات مناسب در خصوص هزینه های زندگی در این کشور می باشد. هزینه های زندگی در نیوزلند در شهرهای کوچک تر، قطعاً کمتر از شهرهای اصلی نظیر آکلند می باشد. به منظور مهاجرت، اطلاع از هزینه های زندگی ضروری می باشد؛ چرا که معمولاً شخص باید چند ماه را با هزینه خود زندگی نماید تا کار و درآمد ثابت خود و خانواده اش مشخص شود. بنابراین اگر برای فردی از نظر مالی، امکان حمایت کافی وجود ندارد؛ بهتر است اقدامی در خصوص مهاجرت وی انجام نشود. در جدول زیر، برخی از هزینه های زندگی در نیوزلند به طور متوسط مشخص شده است:

 

وعده غذایی

هزینه به دلار آمریکا

یک وعده مک دونالد

7

کاپوچینو و قهوه

2.9

یک لیتر شیر

1.6

نان یک عدد

1.5

1 کیلو برنج

1.77

تخم مرغ 12 عددی

3.13

1 کیلو گوشت گوساله

11

1 پاکت سیگار

19

رفت و آمد ماهیانه

هزینه به دلار آمریکا

بلیط یک طرفه

2.2

هزینه تاکسی ماهیانه

95

1 کیلومتر تاکسی

2.2

1 لیتر بنزین

1.3

خدمات

هزینه به دلار آمریکا

برق و آب و گاز و....

108

اینترنت 1 ماه

52

 

همچنین جدول زیر، نمایشی از هزینه قیمت اجاره و خرید آپارتمان در نیوزلند می باشد:

 

اجاره و خرید مسکن

هزینه به دلار آمریکا

آپارتمان یک خوابه در داخل شهر

970

آپارتمان یک خوابه در حومه شهر

771

آپارتمان 3 خوابه داخل شهر

1560

آپارتمان 3 خوابه حومه شهر

1314

خرید 1 متر مربع آپارتمان در داخل شهر

4464.99

خرید 1 مترمربع در حومه شهر

3647.64

 

همانطور که مشاهده می فرمایید هزینه 1 پاکت سیگار برابر با تقریباً 2 کیلو گوشت در کشور نیوزلند می باشد و همین مورد، نشان دهنده ثبات اقتصادی، رفاه، ارزش خرید و... در این کشور می باشد.

مهاجرت به کایتنگاتا نیوزلند

کایتانگاتا یک شهر کوچک واقع در جزیره جنوبی نیوزلند است. در حالی که به اندازه شهرهای بزرگتر مانند اوکلند یا ولینگتون شناخته شده نیست، به دلیل تلاش هایش برای جذب ساکنان جدید، به ویژه در زمینه مسکن ارزان، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

اینجا چند مرحله کلی جهت مهاجرت به کایتانگاتا وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  1. انتخاب ویزای مناسب: دسته ویزایی که انتخاب می کنید به عواملی مانند مهارت ها، ارتباطات خانوادگی و اهداف شما در نیوزلند بستگی دارد.
  2. شرایط و مدارک ویزا را فراهم کنید: شامل اثبات صلاحیت، تجربه کاری، سلامت، شخصیت و مهارت زبان انگلیسی و سایر عوامل است.
  3. ارسال درخواست: یک درخواست ویزا کامل به اداره مهاجرت نیوزلند (INZ) آماده و ارسال کنید.
  4. مسکن و اشتغال: گزینه های مسکن و شغل خود را در Kaitangata در نظر بگیرید
  5. ادغام جامعه

اخذ اقامت دائم و تابعیت نیوزلند

برای مهاجرت به نیوزلند، هر شخصی هدف خاصی دارد مانند رشد بیشتر، تحصیل و پیشرفت و یادگیری در رشته خاص، زندگی در کنار همسر خود، زندگی فرزندان در یک محیط آرام و پیشرفته، سرمایه گذاری و پیشرفت شغلی و....

هر فرد با توجه به هدف خود به نیوزلند مهاجرت می نماید و معمولاً پس از ورود و زندگی در کشور نیوزلند، تمایل به دریافت اقامت دائم این کشور و حتی پاسپورت نیوزلندی جهت بهره مند شدن از حقوق کامل شهروندان نیوزلند دارند. مهاجرت به نیوزلند دارای نکات مثبتی می باشد که از جمله آن، شرایط مناسب و قوانین مختلف برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت است. این کشور به علت منابع زیاد و جمعیت کم، نیاز به نیروی متخصص دارد و قوانین مهاجرپذیری مختلفی را جهت جذب افراد موفق و با شرایط خوب وضع کرده است. برای دریافت اقامت دائم در کشور نیوزلند، سریعترین اقدام از طریق skilled migrant (نیروی مهاجرت متخصص) می باشد که شخص در ابتدا اقامت دائم را دریافت می کند. اما در برخی روش های دیگر نظیر روش ویزای هنرمندان و ورزشکاران و یا ویزاهای سرمایه گذاری، امکان دریافت اقامت دائم پس از 2 سال وجود دارد و مانند برخی کشورهای دیگر، نیاز به 5 سال زندگی و اقامت جهت دریافت اقامت دائم نیست. پس از اینکه فرد اقامت دائم خود را دریافت کرد، تحت شرایطی می تواند برای پاسپورت و تابعیت نیوزلند نیز درخواست دهد. شرایط درخواست تابعیت نیوزلند عبارتند از:

  • داشتن اقامت کشور نیوزلند
  • حداقل 16 سال سن داشته باشد.
  • حضور فیزیکی در کشور نیوزلند به مدت 1350 روز طی 5 سال گذشته
  • تسلط کافی به زبان انگلیسی
  • اطلاع از مزایا و شرایط تابعیت نیوزلند
  • شخصیت مناسب
  • داشتن قصد زندگی در کشور نیوزلند

 

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به نیوزلند هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

اقامت و تابعیت، امری تخصصی می باشد که در هر کشور متفاوت است. ممکن است فردی درخواست اقامت نیوزلند را بدهد ولی به طور کامل از شرایط و جزئیات آن اطلاع نداشته باشد و به مشکلاتی از قبیل از بین رفته سرمایه، از بین رفتن زمان و ایجاد مشکلات روحی ختم شود. به همین جهت توصیه می شود که حتماً قبل از هرگونه اقدام جهت مهاجرت، اطلاعات خود را تکمیل نموده و از تمام شرایط مطلع باشید. 

سوالات متداول

✔️ بهترین روش مهاجرت به نیوزلند کدام است؟

شرایط مهاجرت به نیوزلند برای هر شخص، با توجه به شرایط وی می تواند بسیار متفاوت باشد. اما به صورت کلی اقدام از طریق شش روش اصلی مهاجرت شامل کار، تحصیل، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد در کشور نیوزلند امکان پذیر است و این کشور به عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، برنامه های مهاجرتی مختلفی را در هر یک از این روش ها ارائه می نماید.

✔️ کم هزینه ترین روش های مهاجرت به نیوزلند چیست؟

برنامه مهاجرتی که به روش اسکیل ورکر معروف است، یکی از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به نیوزلند می باشد. این برنامه مهاجرتی که بر اساس مهاجرت از طریق کار می باشد، امتیازی بوده و اداره مهاجرت با توجه به امتیاز افراد واجد شرایط، اقدام به ارسال دعوتنامه به ایشان برای اخذ اقامت دائم می نماید.

✔️ آیا در انجام پروسه مهاجرت به نیوزلند باید الزاماً از وکیل استفاده نمود؟

خیر؛ برنامه های مهاجرتی کشور نیوزلند طوری تهیه و معرفی شده است که هر فرد با مطالعه برنامه های مهاجرتی آن می تواند برای خود اقدامات لازم را انجام دهد. اما قطعاً بهره گیری از وکیل، موجب تسریع در طی شدن پروسه مهاجرت و کاهش احتمال خطا خواهد شد.

✔️ هزینه زندگی در نیوزلند چه مقدار است؟

هزینه های زندگی ماهیانه برای یک خانواده چهار نفره در نیوزلند به صورت میانگین در حدود 6891 دلار نیوزلند و هزینه های زندگی برای یک فرد تنها در ماه به صورت میانگین 3643 دلار نیوزلند می باشد. به طور کلی هزینه های زندگی در نیوزلند از 80 درصد کشورهای جهان بیشتر است.

سخن پایانی

مهاجرت به نیوزلند، اخذ تابعیت نیوزلند، شرایط مهاجرت به نیوزلند، امتیازبندی مهاجرت به نیوزلند و کم هزینه ترین روش های مهاجرت به نیوزلند در این مقاله به طور کامل مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. نیوزلند کشوری بسیار زیبا می باشد که به علت طبیعت و فضای سبز خاص و دست نخورده، مکان فیلمبرداری بسیاری از فیلم های مطرح و سطح اول دنیا نیز می باشد. زندگی در این کشور می تواند راه و مسیر جدیدی برای متقاضیان مهاجرت به نیوزلند باشد. با اینکه در حالت فعلی، بسیاری از اشخاص از شرایط سخت اخذ ویزا و یا گرفتن اقامت این کشور صحبت می نمایند، با علم و رعایت شرایط این کشور و تهیه مدارک مناسب، امکان مهاجرت به این کشور فراهم است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به نیوزلند، تغییر قوانین و یا اطلاع از روش های جدید مهاجرت به سایر کشورها پیشنهاد می شود که در کانال تلگرامی و اینستاگرام موسسه ملک پور عضو شوید تا از ویدئوهای جدید و رایگان و آموزش های مهاجرتی استفاده نمایید. همینطور جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان از مشاورین متخصص این مجموعه، می توانید با شماره تلفن های موجود تماس گرفته و یا فرم تماس را در وب سایت تکمیل نمایید. در بخش "ثبت پرسش" در انتهای این مقاله نیز کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص مهاجرت به نیوزلند می باشند.

امتیاز 5 از 5 ( 25 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سهیلا رضوان
سلام و عرض ارادت به شما و تیم پرقدرت Mie من چندین سال هست که شما رو در سوشال مدیا دنبال میکنم و همیشه پیگیر لایو های جناب دکتر ملک پور هستم. بنده 40 ساله و همسرم 46 ساله و پزشک هستیم. دو فرزند دختر 14 و 16 ساله داریم. سوال بنده این هست که اصولا آیا هزینه کردن برای اخذ اقامت و تابعیت این کشور ثمربخش هست؟ از لحاظ زمانی کوتاه مدت هست؟ به نسبت روش هایی مثل خود حمایتی ها در فرانسه یا اتریش یا به عنوان مثال خرید ملک ها در یونان و پرتغال و اسپانیا؟ چون من و همسرم هرچقدر که محاسبه میکنیم نمیتونیم به نتیجه برسیم که کدوم روش میتونه آثار اقامتی و تابعیتی رو در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه (بین روش هایی که نام بردم) رو برای ما به همراه داشته باشه و در نهایت برای فرزندانمون امکان تحصیل رایگان یا کم هزینه رو در یک کشور توسعه یافته به وجود بیاره. و چون ما قصد داریم که حتما با خود جناب دکتر ملک پور تایم مشاوره بگیریم .... مدام در حال جمع اوری اطلاعات هستیم که در زمان مشاوره خودمون هم اطلاعات کافی رو داشته باشیم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزارم از الطافتان سوال شما بسیار کلی است و قطعا در یک کامنت نمی توان پاسخ مناسبی به آن داد. باتوجه به اینکه میخواهید با استاد ملکپور مشاوره فوق تخصصی داشته باشید و مشتاق کسب اطلاعات بیشتر هستید، پیشنهاد می کنم حتما از محصول راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت استفاده نمایید. حتما با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان بصورت رایگان راهنمایی تان کنند.موفق باشید.
سمیرا.م
سلام و خدا قوت به تیم MIE و جناب آقای دکتر ملک پور بزرگوار ویدیوی هنر زندگی و راهنمای گام به گام مسیر مهاجرت رو به همراه خانواده دیدیم و واقعا لذت بردیم و آموختیم خیلی از جناب دکتر سپاسگزارم که این فرصت ها رو برای یادگیری دراختیار عموم قرار میدند اطلاعات موجود درسایت ها هم فوق العاده کامل و دقیق هستن. چیزی که هنوز در خصوصش اطلاعاتی ندارم شرایط جدید برای سرمایه گذاری در پرتغال هست ممکنه لینکی در این خصوص هم معرفی بفرمایید؟ متشکرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان شرایط جدید برای کشور پرتغال خودحمایتی است و نکته جالب آن این است که شما با این کارت اقامت حق کار هم دارید. اطلاعات بیشتر را می توانید در مقاله ذیل مطالعه نمایید. موفق باشید. https://officialmalekpour.com/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%BA%D8%A7%D9%84
حسین
با سلام خدا قوت میشه لطفا در بحث مهاجرت به نیوزیلند در مورد سرمایه گذاری در نیوزیلند و روش های ممکن بیشتر توضیح بدید؟ تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان در بحث مقالات بیشتر موضوعاتی که مورد سوال مردم هستش و همچنین راه هایی که برای ما ایرانی ها باز هستش مطالب گردآوری میشه. درخصوص نیوزیلند هم یک روش سرمایه گذاری 100 هزارتایی داره که امتیازی هستش و اطلاعاتش در قسمت مقالات سرمایه گذاری هست. متشکریم از نظرتان حتما در این خصوص مطالب بیشتری منتشر می کنیم.
محمد
ضمن تشکر از اطلاعات. شرایط کاری نیوزلند رو مطالعه کردم به نظرتون با سن ۳۰ و مدرک تحصیلی ارشد و ۵ سال سابقه و زبان متوسط برای نیوزلند شانس بالاتری دارم یا برای استرالیا؟ ممنونم از راهنماییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. هر دوی این کشورها گزینه های خوبی برای مهاجرت هستند و امتیازات شما باید دقیق بررسی شود، گزینه های متعددی برای شما امکان پذیر هستند.
مهدی آریا
ضمن تشکر از اطلاعات میخواستم بپرسم با سن ۳۰ سال و ارشد برق و زبان در حد ۶.۵ با ۴ سال سابقه کار، نیوزلند گزینه مناسب تری هست یا استرالیا(از طریق ویزای کار)
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز هر دو گزینه خوبی می باشد. اما برای اینکه رزومه و شانس ویزای شما دقیق تر بررسی گردد با موسسه تماس بگیرید.
سیده خیریه موسوی
سلام وقتتون بخیر یعنی شما برای بحث سرمایه گذاری هم اقدام می کنید ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام در صورت داشتن شرایط می توانید اقدام نمایید.
علی
ضمن تشکر از شما سوالی که داشتم ایا با جاب افر هم امکان اقدام هست یا حتما باید پروسه امتیاز بندی رو برای مهاجرت به نیوزلند،استرالیا و کانادا اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب در هر دو صورت امکان پذیر می باشد.برای بررسی رزومه خود با موسسه تماس بگیرید.
حسام مدنی
درود بر شما نحوه سرمایه گذاری در نیوزلند به چه صورته؟ ایا با خرید ملک میشه اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست گرامی، شما می توانید از طریق روش های کارآفرینی در این کشور اقامت دریافت نمایید.
ماریا
سلام، نیوزلند از طریق خرید ملک اقامت نمیده؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب در حال حاضر برنامه اقامتی تحت عنوان خرید ملک ارائه نمی گردد.
سمر شیبانی
ایا تحصیل در نیوزلند همراه همزمان دارند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خیر دوست عزیز ویزای همراه نیوزیلند بصورت همزمان نمی باشد.
محمد
سلام وقت بخیر با تشکر از مطالب کامل شما با توجه به بعد مسافت آیا امکان کار در کشور های نزدیک تری و با سهولت کمتر وجود دارد بنده کارشناس ارشد برق ۳۵ ساله و متاهل هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، شما امکان کار در کشورهای اروپایی و یا حتی کشورهایی همچون عمان و امارات را خواهید داشت که بسته به نظر و شرایط شما می تواند متفاوت باشد.
اوحدی
سلام امکان تحصیل دوره لیساتس با سن ۳۵ سال در نیوزلند وحود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شانس دریافت پذیرش و ویزای شما کم خواهد بود اما امکان تحصیل با این شرایط سنی در برخی از کشورهای اروپایی را دارید.
زهرا
برای تحصیل در نیوزلند در مقطع دکتری شرط سنی وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام. تحصیل در مقطع دکتری شرط سنی ندارد.
علی مهدی
ممنونم از مقاله خوبتون. من دانشجوی ترم آخر لیسانس برق هستم و زبانم هم در حد آیلتس 7 هست. کشور نیوزلند رو دوست دارم، خواستم بدونم میشه برای فوق لیسانس در این کشور اقدام کنم و با ارائه چند تا مقاله بورسیه هم بگیرم؟ آیا این مسیر منجر به دریافت اقامت دائم میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز در صورت داشتن رزومه قوی امکان اخذ بورسیه وجود دارد. پس از اتمام تحصیل و ورود به بازار کار امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد.
جواد غلامی
اخذ اقامت نیوزلند چه مدت زمان می برد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز بستگی به روشی که اقدام کرده اید دارید.
احمدزاده
سلام، برای اینکه اقامت نیوزلند بگیریم میشه تحصیلی رفت؟ من 24 سالمه و لیسانس زبان دارم، پول تحصیل 2 سال رو هم میتونم پرداخت کنم. میشه رفت دیگه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله شما میتوانید برای تحصیل در نیوزلند اقدام داشته باشید و پس از تحصیل هم می توانید برای کار و اقامت دائم اقدام داشته باشید.
مهشید رضایی
سلام عرض ادب برای تحصیل در رشته های مدیریت میتوانم اقدام کنم من ۲۸ سال دارم و برای فوق لیسانس میخواهم‌ اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، درصورتی که سطح زبان مناسبی داشته باشید می توانید برای تحصیل دوره فوق لیسانس در کشور نیوزلند اقدام داشته باشید.
محمدرضا خلفی
سلام، آیا تحصیل با دوره زبان در نیوزلند امکان پذیر هست؟ مینیمم نمره زبان چیست؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. توصیه ما این است که نمره زبان خود را دریافت کنید و برای دوره زبان اقدام نداشته باشید زیرا ریسک دریافت ویزای شما افزایش می یابد. به طور معمول برای لیسانس باید آیلتس 6 و فوق لیسانس نیز حداقل آیلتس 6.5 ارائه نمایید.
mohammadi
سلام. مقالتون رو خوندم، خیلی خوب بود. نظرتون برای بهترین راه برای مهاجرت من چیه؟ من 27 سالمه و لیسانس شیمی دارم از دانشگاه دولتی. زبانم هم در حد آیلتس 7 هست. 3 سال هم کار مرتبط کردم. تحصیلی بهتره برام یا کاری؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز، شرایط شما برای تحصیل می تواند گزینه مناسبی باشد ولی در صورتی که کارفرمایی در این کشور داشته باشید میتوانید برای اقامت کاری نیز اقدام داشته باشید.
کوثر سواری
سلام عرض ادب ما یک خانواده 3 نفره هستیم من 38 سالمه و کارشناسی ارشد معماری دارم خانمم پزشک هست و یک دختر 8 ساله داریم میخواستم بپرسم برای 3 نفر شرایط و هزینه زندگی در نیوزلند چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید.
Asal
سلام وقت بخیر به نظر شما بین کشور های نیوزلند و کانادا و استرالیا با سرمایه ۶ تا ۷ میلیارد، کدوم کشور بهتر میتونه باشه؟!؟ با توجه به اینکه‌ من و همسرم و یک پسر ۴ ساله هستیم و همسرم در ایران کارگاه نجاری داره و من هم مزون لباس دارم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما می توانید برای کار همسرتان در کشورهای مختلفی اقدام داشته باشید. ضمن اینکه برای انتخاب کشور شرایط سن، تحصیلات، زبان شما نیز تاثیرگذار خواهد بود.
Rose
سلام وقت بخیر من ۲۸ سالمه و لیسانس کامپیوتر هستم با دو میلیارد کدوم روش مهاجرت به نیوزلند رو می تونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی بهترین روش برای شما مهاجرت تحصیلی می‌باشد اما برای بررسی رزومه خود با جزئیات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید
آقای حیدری
سلام بنده 60 سالمه متاهل یک فرزند دارم 30 ساله هستن کارم آزاد بوده و جواز کسب 35 ساله دارم در حیطه لوازم برقی تمکن مالی بالای 30 میلیارد دارم میخواستم برای سرمایه گذاری اقدام کنم آیا به شرایط بنده میخوره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی شما می‌توانید در بسیاری از کشورها اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید
رجبی
سلام. من اگر برای مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق روش اسکیلدورکر اقدام کنم هم باید هزینه های زیادی برای انجام کار در نظر بگیرم یا فقط یه سری هزینه های دولتی هست؟ من امتیازم رو حساب کردم به نظرم میشه از این طریق اقدام کرد.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز اسکیلد ورکر یکی از ارزان‌ترین روش‌های مهاجرت می‌باشد و هزینه چندانی نخواهید داشت
کامرانی
سلام. من 35 سالم هست و لیسانس مهندسی شیمی دانشگاه دولتی تاپ خوندم توی ایران اما گپ تحصیلیم زیاده. زبانم رو هم به حد 6.5 رسوندم. خواستم ببینم چون گپ تحصیلیم زیاده، شانسی برای تحصیل توی نیوزلند دارم اصلا ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز نیوزیلند جزو کشورهایی هست که روی سن و گپ تحصیلی حساس می‌باشد. پیشنهاد می‌شود برای اخذ پذیرش در مقطع مستر برای کشورهای اروپایی اقدام نمایید‌.
رویا
سلام وقت بخیر من ۲۸ سالمه و لیسانس کامپیوتر دارم چهار سال سابقه برنامه نویسی دارم و به انگلیسی مسلطم. راهنماییم می گنید چه روشی برام مناسبه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. شما می توانید برای دو روش تحصیل و کار شرایط مناسبی داشته باشید و برای هردو گزینه شانس دارید.
کوثر سواری
سلام ممنون از مقاله خوبتون من 34 سالمه ارشد برق دارم و یک شرکت مهندسی دارم که سابقه کار زیادی نداره و نو پا هست مجردم و سطح زبانم خیلی خوب هست تمکن مالی خوبی هم میتونم بذارم از نظر شما کدوم روش برای اقامت نیوزلند باتوجه به شرایطم بهتر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شرایط شما می تواند برای گزینه های اسکیلدورکر و یا حتی کارآفرینی در نیوزلند مناسب باشد ولی رزومه شما دقیق تر و توسط وکیل باید بررسی شود.
بینظیر پورمحمدی
سلام وعرض ادب .میخواستم بگم برای یه خانواده ۳نفره از چه طریقی‌باید اقدام کنیم که همه باهم بریم ممنون میشم راهنمایی بکنید 🙏
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
سامان جلیلی
سلام و وقت بخیر ممنونم از مقالات پربارتون ممنون میشم بفرمایید که برای سرمایه گذاری در نیوزلند، با چه مبلغی می توانیم اقامت بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. سرمایه گذاری و یا کارآفرینی در نیوزلند بر اساس یک سیستم امتیازبندی تعریف شده و شما باید امتیاز کافی بدست آورید و سرمایه گذرای بیشتر امتیاز شما را افزایش می دهد.
نوروزی
سلام وقت بخیر من ۴۱ سالمه و کارم ازاده اگر از طریق ویرا کاری اقدام کنیم بعد از چند سال بهمون پاسپورت میدن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که اقامت کاری اخذ نمایید، پس از 5 سال میتوانید اقامت دائم و پس از آن برای پاسپورت اقدام نمایید.
رضا معاصیر
سلام. آیا برای نشون دادن تمکن مهاجرت باید نامه بانکی چند ماهه برای همه اعضای خانواده نشون بدیم؟ با سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دویت عزیز در صورتیکه ویزای همراه همزمان باشد تمکن مالی برای همه اعضای خانواده بایستی ارائه گردد
مجتبی عزیزپور
درود. کشور نیوزلند برنامه اسکیلد ورکر هم داره؟ حداقل امتیاز رو میفرمایید؟ با چه شرایطی میتونیم اقدام کنیم؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله این کشور شرایط اسکیلدورکر هم دارد و باید امتیاز شما دقیق بررسی شود. برای بررسی امتیازات میتوانید از مشاوره تخصصی استفاه نمایید.
شهرام
سلام و عرض ادب من 30 سالمه و فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارم از دانشگاه تهران و همچنین آیلتس 7.5 دارم و 4 سال هم سابقه کار دارم. با این شرایط بهتره برای ویزای اسکیل ورکر نیوزلند اقدام کنم یا استرالیا؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بنظر می رسد شرایط هر دو کشور را داشته باشید.پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
پروانه جهانبخش
سلام وقت بخیر ۴۵ سالمه دو تا دختر دارم دانشجو هستن. خودم ۱۷ سال سابقه کار تو شرکت خصوصی و سمت مدیریتی دارم. همسرم هم مدیر اجرایی یک شرکت پیمانکاری هستن مجموعا ۲۰ میلیارد دارایی قابل استفاده و انتقال داریم . کدوم روش برای ما مناسب تره؟ رشته من مدیریت بازرگانی هست رشته همسرم مهندسی برق قدرت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوستان از شما می‌توانید از روش‌های کارآفرینی و یا کار شرکت اقدام به اخذ اقامت این کشور نمایید. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
مولایی
سلام وقت بخیر برای اقامت و مهاجرت به نیوزلند بهتره از چه روشی اقدام کنیم ؟ ۳۵ سالمه و لیسانس ادبیات انگلیسی دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید.
ساسان
سلام و درود وقت بخیر برای مهاجرت به نیوزلند از روش خرید ملک یا سرمایه گذاری هم میشود اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. دریافت اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست اما بر اساس سیستم امتیازی این کشور میتوانید برای سرمایه گذاری در نیوزلند اقدام داشته باشید.
محرابی
سلام وقت شما بخیر من ۲۸ سالمه ارشد علوم آزمایشگاهی دارم زبان متوسط و ۴ سال سابقه مرتبط با بیمه دارم و پونصد میلیون تمکن . چه روشی برای مهاجرت به نیوزلند مناسب من هست؟ ممنون از سایت خوبتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بنظر می رسد در صورتیکه سطح زبان خود را ارتقا ببخشید روش اسکیلد ورکر برای شما مناسب باشد. پیشنهاد می شود با مشاورین موسسه تماس بگیرید تا شمارا دقیق تر راهنمایی کنند.
پروانه حیدری
سلام وقت بخیر همسرم ۳۹ سالشونه ارشد مکانیک هستن و ۱۷ سال سابقه کار در ایران خودرو دارن ایلتس ۶/۵ هم دارن امتیازشون میرسه برای کاریابی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. اگر منظور شما از کاریابی، امتیازبندی اسکیلدوکر است باید با بررسی تمام مدارک به صورت دقیق بررسی شود ولی برای کاریابی شرایط امتیازبندی وجود ندارد و در صورت داشتن کارفرما میتوانید با ویزای کار تشریف ببرید.
Yekta
سلام برای مهاجرت به نیوزلند کدام روش آسان تر است؟ و برای زندگی در این شکور کدام شهر نیوزلند از نظر هزینه های زندگی ارزان تر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. آسان ترین روش بر اساس شرایط شما مشخص خواهر شد ولی عمدتا روش های تحصیلی و کاری گزینه های آسان تری خواهند بود. به طور معمول شهر آکلند قدری گران تر از سایر شهرهاست.
سارا
سلام، من 28 سالم هست، فوق لیسانس کامپیوتر دارم و سابقه کاری 4 سال در این زمینه دارم. آیا شانس دریافت اقامت کاری از نیوزلند رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که کافرما داشته باشید میتوانید برای جاب آفر و یا در صورتی که امتیاز کافی بدست آورید میتوانید از طریق اسکیلدورکر اقدام داشته باشید.
مشاوره رایگان